2011. április 13., szerda

Mosható

Millió dolgom van, néha annál is több, de már a hét elején eldöntöttem, hogy ez a nap csak a varrásé. Volt megrendelés is, de gondoltam ha készen vagyok, akkor csak úgy a saját örömömre is varrok, mint a régi szép időkben. Na ez volt a rózsaszín elképzelés. 11-kor már feljöttem a műhelyből, ismét csak felidegesítettek a korlátaim. Gondoltam, nem kell ezt erőltetni, inkább visszatérek a jól bevált dolgaimhoz. Aztán lassan megebédeltem, megnyugodtam és visszatértem a varrógép mellé. Újra elővettem egy régi projectet. Sok kérdés, kérés érkezik a nyuszkók moshatóságát illetően. Gondoltam éppen itt lenne az ideje, hogy tovább tökéletesítsem a mosható verzió szabásmintáját. (Volt már egy pár próbálkozás. :) ) Még nem tökéletes, de lassan eljutok a nekem is tetsző megoldásig. :)


Még kicsit magas a homloka. :)

8 megjegyzés:

Dórcsii írta...

Annyira aranyos. :)
Szép vidám színösszeállítás, igazi tavaszi nyuszkó lett. :)

patonaifabian írta...

Nehéz ügy, de hajrá. A lábai és a kezei már jók, csak IQ bajnok homlokát kell csökkentened:)

Hencsilli írta...

Azért magas a homloka, mert nagyon okos:D:D

böpörö írta...

Pont ezt akartam írni én is: okos nyúlnak hogy ne lenne magas a homloka...??:)

Fércművek írta...

Köszöni a bókokat. :))

inecsg írta...

A fején igazítanék én is. Egyébiránt jó úton haladsz, nagyon tutkó nyuszkó lesz! A füleivel manipulálj valamit, hogy fércesebb legyen. Nekem nagyon tetszik.

böpörö írta...

Ha fent a fülei szélesebbek, akkor fércesebbek:))

Fércművek írta...

Igen, ezek a tervek, szélesebb, alacsonyabb fülecskék és kevésbé magas homlok - hogy politikailag korrekt legyek. :)