2011. április 5., kedd

Utolsó centi 3.

Tudom, hogy ez így elég tág téma meghatározás, de nekem ez is ebbe a körbe tartozik és dokumentálom, még ha mást nem is izgat annyira. :))
Merthogy nem csak cafatok vannak, amiket tartogatok, hanem apró mintás anyagokból nagyobbak is, amikből végül mégsem lett eddig semmi. Hiányzott belőlük valami. Hát most kipótoltam. Akkor jött az ihlet, amikor kaptam egy pár darab textil zsebkendőt, amikre virág mintát nyomtak. Így magában avval sem tudtam hirtelen mit kezdeni, de aztán eszembe jutott, hogy majd úgy használom őket, mint hímzés mintákat. Ezek után elkezdtem keresni olyan anyagokat, amiket egy kis hímzéssel újra tudtam gondolni.









16 megjegyzés:

Judit írta...

Na ezeket is szeretni fogom már látom.

Veronika írta...

Nagyon ötletesek és szépek lettek. :)

Lidércke írta...

Judit, ezek gyönyörűek! El vagyok ájulva. :D Hú, meg hű.... a fás, a virágos, az indásak, meg a levendulás... csodásak. :)
A minap nagyon megcsodálták a tőled való gyűrűmet. :)))

Fércművek írta...

Hát komolyan, ezt nem gondoltam volna. Már itt állnak egy ideje ezek a gyűrűk, még azt is gondoltam, hogy meg sem mutatom őket, mert úgyse tetszenének. Szeretem, amikor tévedek és köszi, hogy van, aki még rám is telefonált így este, hogy neki ilyen keeeeellll. :)))

36évi írta...

Gyönyörűek!

kwandera írta...

nagyon szépek!

FriStiKati írta...

Nem hordok gyűrűt, különben megint bajban lennék! ;-) Nem, ne is csinálj belőle óriási karika kitűzőt! :-D Vagyis virágformájút hímzett gomb középpel...

Anna írta...

a levendulás.....

Apropó, rendelni most lehet nálad??
(Még azóta sem vettem tolltartót...)

Üdv

Anna

FriStiKati írta...

Jut eszembe! Bedolgozást vállalok! ;-)

ficok írta...

Úúúú a fásért oda vagyok :D Nagggyon szééép! Gratula :)

F.Gina írta...

Csodásak !

napos írta...

Nagyon jó ötlet volt, igazán szépek lettek!

csipkebogyo írta...

Jaj nagyon!!!

inecsg írta...

De milyen jók így! ezt igazán eltaláltad!

manner írta...

húúúú :) mesések!

Mtunde írta...

Nagyon szépek, finomak! Gyönyörűek!