2011. május 20., péntek

5


éves Barnus. Nagyon megörültem, amikor megtaláltam ezt az ingecskét egy turiban.

Már csak egy bibi volt, hogy ő utálja az ingeket. Még akkor is, ha ilyen frappáns. Úgyhogy még frappánsabbá kellett tennem, hogy esélye legyen hordásra. :)


Mivel hihetetlen dinoszaurusz mánia tombol nála, nem volt kérdés milyen applikáció kerüljön rá. :)
És a dínós dolgokból sosem elég, úgyhogy egy füzér is készült belőlük. A kertbe terveztem, de mivel az idő kiszámíthatatlan, nem akartam anyagból, nehogy megázzon majd a kerti party során. Így a választás a viaszos vászonra esett. Na, ebből nem olyan könnyű dínó színűt találni. Még ez volt az leginkább.


Persze Barnus hatására fércdinók is készültek, de még nem eladó sorba, mert amelyik készen lesz, azt rögtön ki is sajátítja. Eddig három készült... :)


És akkor nem is untatlak tovább benneteket szauropodákkal, triceratopszokkal és egyebekkel. :)

Boldog szülinapot leendő paleontológusom! :)

15 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Boldog szülinapot Barnus! :o)

kiseri írta...

Édes gyermek...:) Jakabom is ilyen volt, és megnyugtatlak, ezt nem fogja kinőni Barnusod (mármint nem az inget, hanem a dinomániát), csak tovább fog gyűrűzni ez a fajta érdeklődése.... Jakab ma már 13 évesen tisztán látja a jövőjét: kriptozoologus lesz! Ne ijedj meg, ha fiadtól hasonló sosemhallott kifejezéseket hallasz, nem káromkodik, csak tájékozottabb, mint nyuszimániás szülei...:) És ha netán érdekes hüllőket vagy csúszómászókat akar hazacipelni, fogadj el egy jó tanácsot: nincs jobb háziállat a világon, mint az achátcsiga, csendes, szagtalan, és igénytelen, ha nem kap elegendő konyhai maradékot, legfeljebb alszik egy nagyot:)
Most hirtelen ennyi jutott eszembe, továbbiakért fordulj Jakabhoz bizalommal:))
És puszi a kis ötéves buksira!

Fércművek írta...

Hihihi. Már most is olyanokat mond, hogy néha csak nézünk. Azt hittem, hogy ki fogjuk kerülni ezt a dínó dolgot, de nem jött össze. :)) Majd ő lesz Ross a Jóbarátokból. :))))

Julcsi írta...

Édes kiscsillag! Isten éltesse őt!:)

Lidércke írta...

Sok boldogságot kívánok én is a leendő dinológusnak! (Ha már Ross, én Joey-t idéztem. :D)
A dínók irtó klasszak, a füzér meg különösen tetszik.
(Az én Andorom évek óta régész akar lenni. Rokonszakma. :) )

muzli írta...

Isten éltesse nagyon sokáig!!!
A Minimaxon a Dínó expressz egy istenverése. Lili lány létére fújja ezeket az izéket én meg csak lesek.

Raindrop írta...

Isten éltessen sokáig fiatalember!
Sok boldogságot, sikert az életben, és kell az a dínó park! :)

tHs írta...

Boldog szülinapot Barnusnak!
nagyon cukika z ajándékok!

Krisztallit írta...

ŐSÁLLATI JÓK!!!!

Hajnalka Nagy írta...

sok-sok boldogdinós napot a szülinaposnak! :) dinós girland nagyon tuuuuutttttttttttti :)

Kathy írta...

Happppppppy birthday-t a kis dinosnak! :)))
Edesek a krealmanyaid nagyon! :)

Aledi írta...

Boldog szülinapot! Az én fiam sem szereti az ingeket, pedig már 11 :)

HaziManka írta...

Boldog szulinapot kivanok Barnusnak!
Jol feldobtad az inget:) Szerencseje van,hogy ilyen anyukaja van aki barmilyen allatot meg tud neki varrni:)

Fércművek írta...

Köszönjük a kedves köszöntéseket! :)

Varróka írta...

Boldog szülinapot! - így utólagosan.
Nagyon egyedi lett az ing, de ami nekem igazából tetszik az a dínós füzér! Szuper ötlet :) Én kinti dekorációnak a dekorgumit használom, nagyon bevált. Nézd meg a szélmadárkás bejegyzésemet, ők is félig-meddig kint "laknak" és jól bírják a strapát, vizet. (Igaz sokkal drágább alapanyag, mint a viaszos vászon.)