2011. május 10., kedd

A mai nap

Nem akartam írni a szülinapomról, Így, hogy Barnuskával majdnem egy napra esik - erre a napra voltam vele kiírva, de ő már akkor is makacs volt és juszt sem akkor érkezett :) - nincs is nagy jelentősége, úgysem szeretem magam ünnepeltetni. Viszont nem lehet véletlen, hogy a Barnustól reggel kapott csapda rajz után - ne kérdezzétek miért ezt kaptam :)) - ez a mai legkedvesebb ajándék, még ha nem is annak szánták. Fércbook-on kaptam:

Jaj, de jó, hogy megtaláltam a tanárnőt! Már régebben is kerestem, de akkor nem találtam sajnos! Meg szerettem volna köszönni a tanárnőnek ,hogy akkor "régen" nevezett az országismereti versenyre mivel bár lehet hogy tanárnő nem gondolta vagy gondolja,de komolyan meghatározó hatása volt az életemre. A kultúra megtanulása miatt szerettem meg az angolt annyira hogy kéttanyelvű gimnáziumba jelentkeztem és 5ösre érettségiztem angolból és végeztem el a gimit! Szóval köszönöm szépen!!(I):)

15 megjegyzés:

Julcsi írta...

De helyes!
A Jóisten éltessen téged is és Barnust is!:)

Flier Judit írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok mindkettőtöknek!

Ejjkukk írta...

Boldog, boldog szülinapot!

Hajnalka Nagy írta...

sok-sok boldogat!!

Ágota-Lencsi Művek írta...

Boldogot a Születésnaposoknak!:)

Sziranszki írta...

Boldog születésnapot kívánok! Nagyon helyes levelet kaptál :)

Lidércke írta...

Isten éltessen sokáig mindkettőtöket! :) @-'--,--

Aledi írta...

Ez igazán szép ajándék. Boldog szülinapot nektek! És ünnepeltesd csak magad, jó az :)

böpörö írta...

Boldog szülinapokat nektek!:)

boGár krea írta...

Azért csak Isten éltesse sokáig a tanárnőt és a kisfiát! :)

Dórcsii írta...

Boldog születésnapot kívánok mindkettőtöknek! :)

anyahajó írta...

Egy tanár tényleg nem kaphat ennél nagyobb elismerést. Gratulálok szülinapodhoz meg ehhez a levélhez is! Annyira sokat jelenthet egy jó tanár, erről tudnék mesélni én is :)

Judit írta...

:) De aranyos:)
Boldog szülinapot:))))

Fércművek írta...

Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat! :)

Strugamano írta...

Ez igen! Visszaigazolás az élettől, hogy jókor, jó helyen, jól csináltad! Ez jusson eszedbe mikor elbizonytalanodsz! Boldogat neked is, Barnusnak is!