2011. május 2., hétfő

A vásár

utáni rendrakós, romeltakarítós, sima takarítós napot nem szeretem. De meg kell lennie, mert a hét további napjain a meglehetősen megcsappant férckészletet szeretném varrni. Nagyon.

Nem mellesleg, ha autóba ültök, kössétek be magatokat! Én ilyen szempontból nem vagyok mindig a jó példa. Szombaton viszont szinte az orrunk előtt mászott fára egy autó. Már elindultunk az autó felé, hogy megnézzük mi történt a bent ülőkkel, amikor csodák csodájára mindketten sértetlenül kiszálltak. Ti is vigyázzatok magatokra!

Szép hetet!

3 megjegyzés:

Komár Adri írta...

Szió!:)

Elöszőr is, imádom amiket készítesz! Annyira te vagy.:)
Másodszor, igen szörnyű ilyen balesetet átélni, sajnos részem volt benne a téli szünetben. A legrosszabb talán mégis csak az volt számomra, hogy a párom vezette az autót, és addíg amíg ki nem nyitottam a szememet rettegtem, hogy elveszítem. Szerencsére nem így lett... belegondolni abba, hogy máshogy is lehetett volna... Nem kívánom senkinek se!
A baleset után úgy döntöttem, hogy nem érdekel se pénz se semmi és megvalósítom a vágyaimat. Elkezdtem fogyókúrázni, és süthető gyurmából készítek ékszereket és még sok mindenből. Ha van kedved nézd meg a blogomat. És nagyon élvezzük a második életünket!:)

Komár Adri írta...

ez lemaradt :)
http://bigy-bogyshop.blogspot.com/

Angel írta...

Nekem most mesélte egy ismerősöm, hogy fejreállt az autójával és csak karcolásokkal szállt ki belőle. Ő is be volt kötve.