2011. június 28., kedd

sok kicsi

Véget ért az akció, kisorsolták a nyerteseket. Félve kérdeztem a szervezőket, hogy ilyen felajánlások és nagy nevek mellett volt-e egyáltalán, aki az én felajánlásomra váltott jegyet. Szerencsére voltak egy páran. :) Nagy örömömre ma el is jöttek hozzám a nyertesek. Sajnos nincs képem róla, de nagyon örülök, hogy megismertem őket egy kicsit jobban. Hiszen már találkoztunk korábban. Ez rögtön kiderült, amikor a kislánya egy répás nyuszkót ölelgetve jött el. :) Örömmel jelenthetem, hogy nyuszkó mostantól nincs egyedül, társat is választott magának. Köszönöm hogy jöttetek és ha ráértek máskor is szívesen látlak benneteket egy kis gombolásra és barack evésre. :))

1 megjegyzés:

eztvarrtam írta...

Kedves Judit!
Köszönjük a lehetőséget a műhelylátogatással egybekötött barack evésre! :) Nagyon jól éreztük magunkat, biztosan találkozunk még!
Alkotós szép napot kívánunk! Panni, Kata, Éva