2011. július 2., szombat

For him

Az egyik legutóbbi WAMPon hosszan nézelődött egy kedves külföldi úriember az asztalomnál. Elmondta, hogy nagyon tetszenek neki a gyűrűk, de miért nincsenek mandzsetta gombok? Mert ő szeretne ilyet, ilyet meg ilyet is, mutogatta a mintákat. Mondta, hogy ugyan ő most átutazó, de szerinte lenne rá kereslet. Erre rímelt egy itthoni megkeresés is nem sokkal ezután, úgyhogy jelentem lesznek a kínálatban. Még mindig sokkal többen vannak női olvasók itt, rajongók a FB-on, de mivel lassan a férfiak is "beszivárognak" a rendszerbe, evvel nekik szeretnék kedvezni. :)

5 megjegyzés:

patonaifabian írta...

Kell is őket kényeztetni!

Kathy írta...

Nagyon jo! Milyen jol mutat majd egy feher vagy vilagoskek ingen! Mar csak egy jo nyakkendo kell hozza.:))

marywolf írta...

Ujjé, bizony, nagy kereslet van belőle, én karácsonyra szerettem volna venni egyet a férjemnek, és kudarcot vallottam, nem találtam megfelelőt, ami volt, iszonyatosan ronda volt és rettenetesen drága, még talán széphez is aránytalan volt az ára. De ez nagyon tetszik :)

VKOrsi írta...

szerelmes vagyok a mandzsettagombokba és a mandzsettás ingekbe, de női normális mandzsettagomb konkrétan nem létezik.
Szóval vannak olyan hülye nők, akiknek még ez is kell :D :D

Fércművek írta...

Örülök, akkor készítem őket. :)