2011. július 5., kedd

Forgalom

Az van mifelénk mostanában. Ugyan még nem hirdettem nyílt napot a műhelybe, de így is minden nap van látogatója. Na ez nem a panasz szava volt. :))) De még ilyen forgalom idején is időt kell szakítani az itthoni dolgokra. És kérem a barack csak érik, csak érik és ugyan mi esszük a fáról - igen, még én is :) - de még bőven volt annyi leszedve, hogy megérje nekiállni lekvárt főzni. Gyorsan előkaptam a selejtezéstől megmenekült kedvenc üvegeket és már neki is álltam. A reggeli kalácson már ez volt. :)

3 megjegyzés:

Zsuzsó írta...

Nagyon gusztusos!! :)

Fércművek írta...

És még finom is lett, az a jó. Nem édes, hanem savanykás, de nekünk így jó. És milyen jó lesz sütikben, ha egyszer végre ráveszem magam. :))

Szabó Zsófia írta...

Nekem az ötletes név tetszik! Jópofa! Traffic jam. Hihi! :o)))