2011. július 15., péntek

Kalandot kerestem

Legalábbis elgondolkodtam, hogy mi mindennel lehetne lefoglalni a fiúkat, most, hogy elkezdődött a szünetük. Hogy ne csak nőjenek, mint a vadvirág. És persze kellene kaland is, de az mégiscsak jó, ha spontán kerekedik. Még el sem kezdődött és mi már mentő akcióba fogtunk. Első kaland kipipálva. Nem meglepő, amikor az ember a hipermarketekben szálldosó verebeket lát - bár a fiúknak még újdonság volt - viszont az ugráló kis zöld béka látványára már a sokat látott tescosok szemöldöke is feljebb kúszott. Mi meg úgy gondoltuk, hogy egy kicsivel több esélye lenne a túlélésre, hogyha itthon engednénk útjára, úgyhogy magunkkal hoztuk. Nem sokáig élvezte a vendégszeretetünket, de határozottan kalandosabb lett tőle a nap. :)




...és az ő hűlt helye :)

5 megjegyzés:

dióhéj írta...

ó :)

egyszer kertészetbe mentünk a leányka nélkül, pont egy ilyen béka volt a leanderen...hazavittük, rajta volt a levélen még otthon is, volt nagy öröm...azóta szép nagy a leander is és a leányka is, a békáról meg szinte pont ugyanilyen képek vannak, csak nem legény ujj mutatja a hűlt helyét :)

Fércművek írta...

Úgy látszik ilyenek ezek a békák. :) Mondjuk meg tudom érteni, én is inkább a szomszédos árnyékos részen pihentem volna a tegnapi 50 fokban. :)

tHs írta...

nálunk nagyon so a leveli béka, már egy csomó fotót készítettem róluk, tegnap is :)

Mák írta...

:D:D:D:D
Férci nem semmik vagytok!!!!Azért azt megnéztem volna, hogy milyen módon szállítjátok haza...heh...mert azt hogy én milyen módon tettem volna ezt azt tudom:D:D:D:D....hihi....már ennek a gondolata is kalandos:D.

Fércművek írta...

A savanyúságot árusító néni egy zacskóba tette, a fiúk tettek bele egy kis vizet, de végül a kínai büfében vettünk neki dobozt, aminek a tetejét kilyukasztottuk több helyen.