2011. július 13., szerda

Nálunk minden fiú

kap fűzért a szülinapjára. Ha 5, ha 60 éves. :) Csak ez a mostani újságpapírból készült - ahova írni szokott - és nem anyagból van, hanem lamináltam. Mondanom sem kell laminált papírt varrni nem egy álom, ámde csúszik. De a lényeg, a lényeg, végül összeállt a kép. :)


Ha már újság volt a kezemben, akkor készült egy stílszerű köszöntő is, de most megígérem, hogy ilyen összeállítású levéllel sose fogok senkit zsarolni, mert nagyon időigényes a betű válogatás. :)

8 megjegyzés:

Gree írta...

Gratulálok, nagyon hangulatos.

És most már azt is tudom,hogy varrni kell ezt a füzért..:( És ha nem rendelkezem varrógéppel? Anélkül is megtudom valósítani?

Üdv: Gree

Fércművek írta...

Szerintem meg lehet oldani. Például simán el tudom képzelni, hogy tűzőgéppel erősíted rá a szalagra a zászlócskákat. Persze a varrás szebb, de az is lehet egy megoldás. :))

boGár krea írta...

Gratulálok! Neked is és a szülinaposnak is. Isten éltesse még nagyon sokáig! :)

Fércművek írta...

Köszönöm, a nevében is. :)

Ejjkukk írta...

Nálunk Gréta szobájában papírból készült van, amit én akkoriban csak tűzőgéppel tudtam felerősíteni. Azóta is jól tart....

Aranyos az ötlet! És mennyire kedves emlék marad ez.... :)

Gree írta...

Köszi az ötletet, közben én is kiötlöttem......

Most már csak a megfelelô alapanyagokat kell beszereznem. :)

Mák írta...

Férci nem semmi vagy....bírom az ötleteidet...

Borsheka írta...

Jó lehet nálatok szülinaposnak lenni: akár 5, akár 60 évesen : ))

Nagyon hangulatos ez a napernyős kép, akarom mondani jó!