2011. augusztus 22., hétfő

And the winners are...

Fú, sokáig tartott megírni az összes cetlit, de készen vagyok. Minden szempontból. :)

Köszönöm, hogy ilyen sokan játszottatok velem! Nagyon örülök, hogy a legújabb szezonális kollekció ilyen sikert aratott nálatok. Nem nagy meglepetés ha elárulom, hogy a bagolyért játszóknak kellett a legjobban szorítaniuk. Nagyon sokan voltak. Azért a többi kupacban is lehetett keresgélni a nyertest. :) Nem is szaporítom a szót, úgysem erre vagytok kíváncsiak.

Persze, azt még el akartam mesélni, mert gondoltam érdelekne benneteket, hogy..... na jó, nem húzom tovább. :)))))

A fércbagoly nagyon vicces módon egy másik madárhoz repül, VADPULYKÁ-hoz. Gratulálok!

A süni tüskéiről és egyensúlyozott almájáról ezentúl CINNAMON-nak kell gondoskodnia. Neki is gratulálok!

VIKI (Vida) pedig készüljön, mert hamarosan a kezébe repül két lehulló őszi férclevél. :) Gratulálok!

A többiek se csüggedjenek, játék előbb-utóbb mindig van, főleg ha ennyi az érdeklődő. :)

10 megjegyzés:

M-ici írta...

És ugye a fahéj is illik az almához, a Viki meg győző, én meg mindenről lemaradó. :( Azért persze gratula a mákosaknak. :)

Vadpulyka írta...

Vááááááááááááá, Vadpulyka én vagyok! :DD

Fércművek írta...

Írsz nekem? info@fercmuvek.hu

Emma írta...

Óóó fáj a szívem a bagolyért... De gratulálok a nyerteseknek! :)

Barbi írta...

Gratulálok a szerencséseknek! Kösz Judit a játékot! :D

kirszti írta...

Gratula a szerencséseknek! :)

Vica írta...

Gratulálok a nyerteseknek (különösen a baglyosnak :) Várom a következő versenyt - nem lesz olyan, hogy Adventben minden nap lehet nyerni valamit :DD (csak ötlet :)

Erika írta...

Hmm, most szomorú vagyok kicsit, hogy nem lehettem a nyertesek között... de majd legközelebb ... addig is gratulálok a szerencséseknek :)

cinnamon írta...

Jajj! Ezt nem hiszem el! ÉN nyertem! :)
De jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!
Igen, a fahéj illik az almához! :)
Ez azért jó, mert valahogyan soha nem jutok el mostanában WAMP-ra! Ha a fahéj nem megy a fércekhez, akkor a fércek mennek a fahéjhoz!!!!
De boldog vagyok!
Üzenem mindenkinek, hogy nagyon jó gazdája leszek a süninek!
:)

Borsheka írta...

erről jól lemaradtam : (

Te Judit! Nem akarsz Gombászat kollekciót? Jön az ősz. Én úgy el tudnék viselni egy gomb-kalapos gombát... Mert tudsz te vidáman mosolygó gombát : ) Ha már textilből volt, lehetne most a szuperöntvényből : )) Csak úgy álmodozom, ha már csinálni nem tudok, hátha valaki nekem : )