2011. augusztus 16., kedd

JÁTÉK

Furcsa módon itt indítom a fércbook-os játékot, mert most nincsen időm elmerülni az ottani szabályzatban, mit is szabad ott és hogyan. :)

A játék apropója egy hihetetlen szám, 2500 rajongó a Facebook-on. Most inkább bele sem gondolok, csak megköszönöm. Ugyan csak egy szám, de mégiscsak visszajelzés az ember munkájáról és talán ez a legjobb az egészben. Hogy ennyi embernek tetszik.

3 nyeremény közül lehet választani. Az őszi kollekcióból választhatod ki a kedvenc darabodat. Választhatsz gomb almát cipelő süni kitűzőt, gomb hasú bagoly kitűzőt, vagy egy tetszőleges levélkés fülbevalót. Nincs más dolgod mint kommentben leírni, hogy melyiket választanád és oszd meg a Facebook-on vagy a blogodban a játék kiírást.

A névtelen kommenteket, ahol semmi elérhetőséget nem találok, sajnos nem tudom figyelembe venni.

A játék határideje: augusztus 22. 20 óra

296 megjegyzés:

1 – 200 / 296   Újabbak›   Legújabbak»
Klára írta...

Badoly :o)

june írta...

egyértelmű, hogy a fércbagoly :) a blogra mutató linket osztom!

Kedy ♥+♥=♥ írta...

Megosztottam! :) Én a levélkés fülit szeretném :)

Névtelen írta...

A gomb hasú baglyot szeretném. "bagoly-mánia" :)
Szakács Szilvia
sz.szila05@gmail.com

Jxcii írta...

Sünmalackát szeretném ^^

Niki írta...

Én is játszanék - és természetesen a bagolyért... :D

napos írta...

Gratulálok a sok olvasóhoz, és ez tényleg jó visszajelzés a munkáidról!

Nálam a süni a kedvenc :)

Tiimea írta...

olyan édes az a bagoly, hogy muszáj őt választanom :) osztom FB-n.

Névtelen írta...

sünisüni! imádom a süniket! :))
Kati
k.dornyei@gmail.com

frihanna írta...

Köszönöm a lehetőséget, a süniért szállok ringbe.
Kitettelek a blogomra.

Szerintem a sok rajongó a munkáid mellett a jó irományaidnak is köszönhető!!!!!
Igazán jó olvasni Téged! :):):):)
Gratulálok!

Sugibaby írta...

Csakis a bagoly!

Hisztipók írta...

Én a levélkés fülbevaló mellett voksolok.
glcsn@freemail.hu

Névtelen írta...

Énis a Sünire voksolok ^^ *-*
Osztottam ^^

Porga Szandra
szafalade@hotmail.com

Tündéri Lonka írta...

baglyóca!!:)

imádom a munkáidat, és örülnék, ha gazdagodnék még egy alkotásoddal! gratulálok a nagy számhoz:))

atunderi.lonka@gmail.com

Emma írta...

Én a bagolyra vágyom!!! :)
A blogom oldalsávjában osztottam meg: femininepunch.blogspot.com és a FB-on.
Köszi a játékot!

Emma
gavaldik.emma@gmail.com

Puszedli írta...

A blog oldalsávjába tettem ki.

..éééés a baglyot szeretném! Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon! :)

Nyuszkó írta...

Osztottam, szeretem, levélkés füli itt most a kedvencem :) Ági

Rita írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Zsuzsó írta...

Jaaj nem is lehet választani! A sünit szeretném! :) megosztottam facén! :)

Julcsi írta...

Fülit szeretnék, te bőkezű ajándékozó:)
És az, hogy szeretnek, számomra nem lehet kérdés:)

Strugamano írta...

Süni! Süni! Süni! Facebook megosztás pipa. Neked meg még sok-sok visszajelzést!

Vass Ildikó írta...

Leveles fülit szeretném!!! :)

vassildiko65@gmail.com

Bettina Filippa írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
antalmarti írta...

Leveles fülit szeretnék nyerni :)
Üdv,
Antal Márti
https://www.facebook.com/amazsia

Gyurmania - Jewel's Paradise írta...

Én a baglyos, gombhasút szeretném megnyerni ♥

Rita írta...

Helló!
Nálam a baglyos kitűző a befutó!
Fb-on megosztom a játék kiírását.
Töviskes Rita Judit
toviskesr@gmail.com

Névtelen írta...

Mindegyik annyira szép! Én a sünit szeretném nagyon!!!
Vera
hverocska@yahoo.co.uk

Irenka írta...

A gomb hasú bagoly kitűző imádni való,mint minden munkád...:)
irenhirtling@msn.com

Bettina Filippa írta...

A sünikét szeretném! Jó dolog az ősz! dramazon_3@hotmail.com, osztom fb-on.:)

inecsg írta...

Gratulálok a sok rajongóhoz, mondjuk nem csodálom, hogy ennyien vannak! :-)
Nekem a süni tetszik nagyon!

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
zofik18 írta...

Gombhasú bagoly kitűzőt szeretnék :)

Péntek Kriszta írta...

Bagoly!!! :) <3
(játékot osztom!)

arozy írta...

Süniiiiit :). Megosztottam :)

Mina írta...

Nehéz a döntés, de a sünit választom, olyan kis aranyos :D

estibogar írta...

Hellooo...hüha..nem semmi szám...gratulálok...en a levélkés fülit választanám...
Blogom: http://uvegvarazs.blogspot.com

Andzse írta...

Én is jöttem játszani, és gratulálok a szép nagy számhoz :) Imádom a munkáid :)
andzse@citromail.hu

Andzse írta...

Jaaaj, bocsánat, az lemaradt, hogy leveles füliért játszom :)

Lex írta...

Játszani szeretnék én is és a sünis kitűzőt szeretném :DDD nagyon cuki

pancsur írta...

Gomb almát cipelő süni <3

thinkindie írta...

megosztva fészbúkon! ha nyernék, a baglyosat szeretném!

timejaaaaaaas@hotmail.com

szép napot:)

pancsur írta...

opps ez lemaradt: pancsur88@gmail.com

Rilla írta...

hű, micsoda szép szám, de hát ami szép azt szeretjük :) kívánok még sokszor ennyit!
Sünikét szeretnék :)

Anett írta...

Bagolyka gombpocival :)
(simon0829@gmail.com)

Krisztina írta...

Leveles füliről álmodom :)
krisztina_k27@gmail.com

De nehéz választani, nagyon jók a kis műveid!

Zsóka írta...

Itt osztottam meg: http://encibaba.blogspot.com/2011/08/fercmuvek.html

És mint fülbevaló mániás, a leveles fülbevalód miatt játszom :)

Norita írta...

Bagoooooly! :)

adri írta...

Szia!

A levélkés fülbevalót szeretném, a linket megosztottam a facebookon :)

Köszi,
Adri

Elérhetőség: borsi2@gmail.com

Névtelen írta...

Nekem a bagoly tetszik a legjobban!:) Megosztottam a játékot!

Roni (Szép Veronika)
sz.roncsi@gmail.com

kakaotittam írta...

szeretnék egy baglyot az madárházamba!

Bodnár Gréti írta...

Bagolykaaaa :3

bibiagi írta...

Baglyos kitűző :D Fb-on is megosztva !
(Amugy ma megkaptam a gyűrűt :) köszi a meglepi teát !) (bibiagi@freemail.hu)

Ari írta...

A leveles fülit szeretném:)
http://scrappari.blogspot.com/2011/08/jatek-fercmuveknel.html

paallaura írta...

Bagoly!!! :)

Enikő írta...

A gomb hasú bagoly lesz a kedvencem azt hiszem :) Face-en meg is osztottam a felhívást.
Sokszor ennyi rajongót kívánok még a Fércműveknek!

KicsiKató írta...

bagoooooly! :) (és még legalább 2500 követőt kívánok!:)

Gaby Erika írta...

A süni meg az alma! :))

Őry Kata írta...

Remélem megjelenik:)
Szóval leveles fülit szeretnék nyereménynek, mivel újdonsült lukasfülűként most fülbevalómániás korszakom élem:P
Gratula a 2500 rajongóhoz!!

Névtelen írta...

Én azt az édes sünikét szeretném,jól nézne ki az őszi kabátomon:)
Födőné Szita Judit

hanga :) írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Erika írta...

A bagoly.de nagyon szeretném!!

Gál Helga írta...

Én a sünit választanán:))

gal.helga@freemail.hu

Napsi írta...

A bagoly a nyerő nekem is :D
Tomonicska Kitti (naapsi@gmail.com)

PöttömPanna írta...

Gratulálok!és bagoooly:)Még sok-sok követőt Neked és a szépségeidnek!

kirszti írta...

Gratulálok ehhez a szép számhoz, és kívánok neked még sok sok követőt! Nehéz dönteni a nyeremények közül, annyira aranyosak és feldobná mindhárom a szürke őszi napokat, de talán a süni áll hozzám közelebb, szoktunk is barátkozni velük a környékünkön :)) A felhívást máris megosztom a blogomon. Köszönöm a lehetőséget!

Panna90 írta...

Szia!

Nagyon tetszenek a munkáid!:)És én is egy saját baglyot szeretnék!:)

Varga Kinga( chowhound90@gmail.com )

hanga :) írta...

nekem a bagoly az álmom :)
(hangap@gmail.com)

Gabedi írta...

Nehéz lenne választani, mert mind szuper, de talán én is a bagolyra voksolnék :-).

Andoc írta...

megosztottam, fülbevalót szeretnék:)

pogácsa pajti írta...

óóóóó, ez a bagoly valami fergeteges!! :) nagyon szeretnék egy olyat! :)
és nagyon gratulálok a 2500as sokasághoz!

Judit írta...

levelke:)

Dorka írta...

Én a süncire szavazok :)
alvingirl@vipmail.hu

wf írta...

Sünci. :)
Facebook-on osztottam.

Falusi Fruzsina írta...

Én egy baglyot szeretnék. :)

Lidércke írta...

Azt hiszem, bagoly. Vagy fülbevaló? Esetleg sün? :D Áh, mindegy. :))
Gratulálok, Judit, és osztok mindenfelé, blogban, Fb-on. :)

Mázsa Viki írta...

Gratulálok! :)
Leveles fülikét szeretnék! :)

Judit írta...

Baglyos a kedvenc!!!
Megosztottam a facebook-on!
Gratulálok a 2500-hoz, szép kis szám! :)

Hajnalka Nagy írta...

megosztva fb-on! és bagoly lenne a kiszemelt :)

Golden Apple írta...

Sünit szeretnék!... és persze nagy gratula!

vpiros írta...

task is done and gratulálok:)
és játékba szállok egy levélért
piroska.varga@gmail.com

AuHal írta...

Háát, a választás nehéz, a választás édes, és mégis olyan felelősségteljes, de azt hiszem mindenképp a bagolyra szavaznék :) talán attól én is okosabbnak látszanék :)
email: auhal13@gmail.com

Varga Vivien Lilla írta...

A baglyot szeretném:)) Megosztottam facebookon!

Köszönöm a lehetőséget és persze gratulálok! :)

Farci írta...

Gratulálok! :)
Köszi a lehetőséget!
Bagoly...
Megosztva :)

Dyngo írta...

Huhúú, levélkés fülbevaló! ♥

Nap írta...

levélkés fülcsi ;)
afelhoszerelmese@gmail.com

Dórcsii írta...

bagooooly.*__* megosztva a facebookon. :DD

dyna írta...

Gratu a 2500 lájkolóhoz, nagyon nagy szám! :)
Én a bagolypajtit választanám, asszem.
Köszi a lehetőséget, további szép napot minden erre járónak!

Vadpulyka írta...

Bagoooly. :) Facebookon Biró Lauraként mindjárt megosztom.

soli írta...

Gyönyörű a bagoly! Azt szeretném, ha én nyernék!
soli@freemail.hu

Gombie írta...

Bagoooly! :)

kviktoria83 írta...

Bagoly :)

Kátya írta...

Szia !
Először is köszönöm, hogy játékot hirdetsz nekünk. Másodszor pedig, azt hiszem a bagolynak örülnék a legjobban :)
A blogom oldalsávjában is közöltem az örömhírt.
Minden jót neked!

Kátya

Dittygirl írta...

A baglyot :)

patchwitch írta...

ékszerrajongóként a fülbevalót szeretném :D
és gratula!

tHs írta...

Bbbbbbbaglyot kérnék :D

köszi a lehetőséget :) és grat a 2500-hoz!

Vézna írta...

Sün Sün Sün :D rendőrök...pff :D
Megosztva FB-on.
És Sün Balázst szeretném, Tell Vilmos ellopott almájával :).

Creathings írta...

Én a baglyot választanám.
Blogra mutató linket megosztottam a facebook-on.

EZT MŰVELEM írta...

Szeretnék egy Sün Balázst! :)

Mirci írta...

Huhúúúhú, micsoda lehetőség!
Bogolyot, vagy süntet? Ez itten a kérdés. :D De talán bogoly leszen. ^^

Alaine írta...

Nálam a leveles fülbevaló a nyerő!:) Megosztva face-en!:)

arszi írta...

Szia megosztottam faceen és hamarosan a blogomon ( arsziblog@blogspot.com)
is kint lesz :) Én a baglyot választanám !

Szilvi

HystericalGirl írta...

Hűűű, nagyszerű dolgokat készítesz :)

És gratulálok!
Én is a leveles fülire pályázom :D

Kitettem a blogomba az ide mutató linket!

Névtelen írta...

Lányom megőrül a fércművek minden cuccáért! Le nem szakad róla vagy egy gyűrű, vagy a táskája ami az elsők közt készült vagy egy kitűző! Most egy baglyosat nézett ki magának, azt szeretném :)
Nagy Mária
nagy-maria13@freemail.hu

Judit írta...

Bagoly:)

Csilla írta...

Sünit szeretnék, félig saját készítésű baglyom már van :)

A facebookos felhívást is megosztottam.

csilla.d@freemail.hu

Fáni írta...

Játékra jelentkezem. Osztom a facebook-on. :)
Gombhasú bagoly a kedvencem, őt szeretném. :)
További sok sikert!

csigaszabo írta...

süni... piros almával, a piros bőrkabátomhoz :)

Vica írta...

bagoly :)
mar osztom is!

Névtelen írta...

En a suniert jatszanek :)

Illyes Edina
illyedi@freemail.hu

Erika írta...

Hűűű, úgy látom nagyon sokakat inspirált ez a szép szám :)
Én is szeretnék egy meglepit Tőled, a fülik tetszenek nagyon :)
Már alig várom őket :D

Cecilie írta...

Én a baglyot szeretném, de nagyon. Köszönet a játékért.:)
szluka.cili@gmail.com

Zsó írta...

Gombhasú baglyot:) az oldalt a saját blogomon is megjelentettem meg persze a facebookon is:)

Tamcsi írta...

Én is jövök! :) A faleveles fülit szeretném, ha lehet! :)

KisVirágh írta...

Sokat kellett tekertem, mire a végére értem :). Nálam a bagoly a nyerő.

Julcsi írta...

Süniiiii :))
facebookon osztom :)

Káldy Julcsi

egnesz írta...

De jó fej vagy! :) megosztottam és a baglyot választanám! :)
egnesz@gmail.com
De izgulok!!! :DD
u.i: nem is láttam h vannak játékok, mostantól jobban figyelek...:)

zimre zsuzsa írta...

Na most az van, hogy egy sün van a hátamra tetoválva, ennek méltó párja lenne ez a másik süni. tehát nem kérdés, hogy kit illet :)

Anna írta...

Nem egy gombos fülbevalódnak vagyok a büszke tulajdonosa :) Egy ilyen szép levelesért szívesen harcba szállok :) Hatalmasnagy gratuláció a 2500 rajongóhoz !!!! :)

emilil írta...

aglyot szeretnék:)

ikercsajok írta...

BAgoly, blogon közzétettem:)

brigu írta...

nálam a bagoly a nyerő :))

Nadirah írta...

bagolypárti vagyok:) facebookon nem vagyok fent, de a blogom oldalsávjába még ma este felteszem!

Mandee írta...

Fércbagoly:))
....tegnap erről álmodtam:))

Marosvölgyi Andi

Dia írta...

levélkés fülbevaló (ha bedugós)

Lilla írta...

szia!
a baglyos kitűzőre voksolok.
e-mail: vlilla22@hotmail.com
fb-n: Lilla Varga néven követlek, blogon: Lilla-ként.

Edits Konditori írta...

Èn is a baglyos kitüzöt szeretném!!:)

anyjuk1 írta...

a bagoly bar a suni is cuki:)

Forgács Fanni írta...

Mindegyik tuti, de bagoly mindenek felett! :))

Napsuttogás írta...

Gratulálok a sok követőhöz! Szerintem a bagoly a legbájosabb. :)

martinelli írta...

Gratulálok és fülcsit kérnék.

Ida írta...

Bagolykát szeretnék!

Hella írta...

FELTETTEM A FACEBOOKRA:) A BAGOLYNAK NAGYON ORULNEK:)))) Hella
hella@magyar.cc

kinga írta...

nehéz a döntés, de inkább a süni :)
köszönöm a lehetőséget!

' katus. írta...

Sziaaaa! nagyon tetszik mindegyik, de legjobban a baglyos kitűző tetszik... :) kiteszem a játékot a blogomba. :):)

Henimeni írta...

bagoly :) ronaldomu@citromail.hu

Radványi Zita írta...

bagoly =)

Manala írta...

Nehéz a döntés, de akkor inkább a gomb hasú bagoly kitűzőt:) Köszi, és gratulálok a sok követőhöz :D

Névtelen írta...

a bagoly kitűzőt szeretném megnyerni!

Tóth Edina
edina880831@gmail.com

veréb írta...

bagolyurat szeretném, bár kétségtelen, csinos a süni is(: <3

Julcsi írta...

Szia! A Baglyot szeretném nagyon nagyon megnyerni! Köszi a lehetőséget! ;)

Macsii. írta...

Szia. Megosztottam facebook-on és a baglyot választom.^^
Nem tudom,hogy kell-e e.mailcím,de azért megadom: e.macsi27@gmail.com

blanchette írta...

imádom a baglyokat :))) úgyhogy mindenképp őt szeretném

Kriszti írta...

a bagoly *-* nagyon jó lett, pont nemrég lett baglyos gyűrűm is :D menne hozzá ;)

monana írta...

Szia én a baglyocskát szeretném.
Facebook-n megosztottalak Zömbik Mónika néven

linam-chan írta...

A sünit,a sünit szeretnéém *-*
(fészen megosztva)

Tóth Tímea írta...

Annnyira aranyos!!!!! Felteszem a blogomra és a fészre is:)

A sünit szeretném!!!:)

Tóth Tímea
phibi_buffet@vipmail.hu

http://csicskenye.freeblog.hu/

Nagy Regina írta...

A levélkés fülbevalót szeretném megnyerni:) Köszönöm a lehetőséget!

Ildus írta...

megosztottam, baglyot szeretném :)

ilda922@freemail.hu

barby010 írta...

Bagoly a legtutibb.
Megosztva :)

Névtelen írta...

Megosztottam. A baglyos kitűzőt szeretném :)

Kasza Alexandra
alex1396@freemail.hu

Rhyselaine írta...

Az a baglyocska...:)

Névtelen írta...

Szia!!
Imádom a süniket!!!Kell-kell-kell:)
Megosztom!:)

Tóth Erzsébet
toth_erzsebet1119@vipmail.hu

Névtelen írta...

Süni szerelem :)

Gaál Julianna
julcsipota66@freemail.com

kekezust írta...

Bagoly, bagoly, simááán! FB-n osztok, köszi a lehetőséget. És hidd csak el, ennyire jók, amit csinálsz! :-)

Pothorszki Zsombor írta...

Uhhhhhhhhhhhh Barátnőm pont ilyeneket nézett valameliyk nap :) Megosztom.
Mindent visz a bagoly :)

Ügyes vagy.

Elérhetőség:
potizsombi@gmail.com

gabus1217_8 írta...

Hú de nehéz választani:)

A levélkés fülit választom! Megosztottam a linked!

Gősi Gabriella
gabus1217_8@hotmail.com

Névtelen írta...

Sajnos elírtam az e-mail címem:

Süni szerelem :)

Gaál Julianna
julcsipoti66@freemail.hu

Névtelen írta...

A baglyot szeretném... :D
llnda@freemail.hu

Szabó Georgina írta...

Én is játszanék a bagoly kitűzőért, elérhetőségem:
Szabó Georgina szgeena@gmail.com

azeszti írta...

jaaaj, miért ilyen nehéz a döntés??? na de nagy duzzogva a sünire esett a választásom.
facebookon hirdetlek.
Weisz Eszter, esztycske@gmail.com

Dió Bisztró írta...

Bagoly vagy sün - még nem tudom, majd on the spot eldöntöm, ha nyerek :D FBon megosztva. Puszi, Anna

Bodza írta...

Bagolyra esett a választásom :)
fészbúkon megosztottam.
elérhetőségem: kurthyzsu@gmail.com

Dorka írta...

A levélkés fülbevalót szeretném. :)

Lili írta...

Megosztottam a facebookon!! :) ♥♥ :) és egy baglyos kitűzőre vágyok!!! *-* ♥♥ *-*

Ahama írta...

Nehéz a választás, nagyon tetszik a bagoly is, de inkább fülbevalót szeretnék a nagylányomnak.
Köszi a játékot, kiteszem a blogra.

nuuszikuuszi írta...

Bagolybagoly! Egyértelmű! Nagyon szeretném:-)

Susu írta...

Szívből gratulálok a fantasztikus számhoz! :)

Én a fülit szeretném.
FB-n megosztottam.

Varga Györgyi írta...

Hűűű! Azért ez nem kis szám :o) Gratulálok hozzá! A leveles fülit választanám. A blogomon kiteszlek.

Névtelen írta...

Szia! A baglyos kitűzőt választanám, ha nyernék, nagyon szép! :)

Veres Andi
bogbil@gmail.com

agika írta...

A sünit szeretném ;)
Facebookon megosztva,elérhetőségem:
agnes.trifunovne@gmail.com

Guminyuszkó Blogja írta...

A baglyos a befutó nálam, őt szeretném! :)

Szanka Emese írta...

Baglyos kitűző, de ha az épp elkel, a leveles fülbevaló is nagyon szép :) Hajrá a további jópofa ötletekhez!

Kála írta...

De jó, végre egy facebookos játék amihez nem kell ott lenni facebookon :-D Kitettelek oldalsávba nálam.
Ja, és nálam a bagoly mindent visz, bár továbbra is tartom, hogy ez a kép így egyben jó úgy ahogy van :-D!

Névtelen írta...

Szia!!Nekem az almát cipelő süni tetszik nagyon!Kösziii:)

Németh Petra
petracyco@vipmail.hu

Trilla írta...

a sünit szeretném! facebookon mindenki értesült a játékról ;)

Yumisan írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bielitzky Viktória írta...

Szia!
Szóval még egyszer (az előbb nem írtam ide az e-mail-em), a sünit választom (sünimánia), de mind a három állati jó!!! :-D
Bielitzky Viktória
orca@citromail.hu

Névtelen írta...

Bagoly:)az nagyon szép!

(Flaskay Tímea)

Névtelen írta...

megosztva és a bagoly lett a szívem új csücske!!! :)

(Hurta Orsolya)

cinnamon írta...

Mivel a ház kertjében is lakik egy, így egyértelmű:sünit szeretnék! :)

Nina87 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nina87 írta...

Megosztottam facebook-on is. A bagoly az igazi!:)
Vajda Anita
vajnita@freemail.hu

Szántó Éva írta...

levélke :)

Névtelen írta...

nekem is a bagoly a kedvencem!

a kiírást kitettem FB-ra, ez pedig az elérhetőségem:
ancsdzs@vipmail.hu :)

Névtelen írta...

Sziasztok!
Almás sünit szeretnék:)
Melinda
ggalus@freemail.hu

Névtelen írta...

Fércbook...zseniális...!! :)
Süni <3 ... őt választanám!!
nagyemese.bcs@gmail.com

vercs írta...

Én is versenybe szállnék a bagolyért! :)

Névtelen írta...

Hát ez valami szupertöktuti...már a babánk első játékát is kiválasztottuk :) De most egy sünis almás megoldásért szívesen ringbe szállnék :)

(kingaorsolya@gmail.com)

Névtelen írta...

Szia!

Én vagyok a Vica által tőled vásárolt kitűző igen boldog tulajdonosa. Csudiszépek a munkáid, és igazából nem is tudom melyiket választanám, hiszen mindegyik nagyon helyes. De jó, akkor legyen! Bagoly :)

Panka

kpannka@yahoo.com

Névtelen írta...

Húúú! Hát nekem a levélke füli a kedvencem!
Bogár Mónika
building.bogar@gmail.com

Névtelen írta...

Süníííí

Varga Réka (fb-n Réka Varga)
wlily6@freemail.hu

evicke írta...

Én baglyot szeretnék nagyon :) Facebookon megosztottam :)

Zsizsik írta...

Fércbagoly :P
Teljes bejegyzést és linket osztottam saját blogomon (zsi-zsi.blogspot.com és a zsyzsyk.blogspot.com)

Névtelen írta...

ha jol latom, a tegnapi kommentem vmi miatt nem jelent meg. probalkozom ujra. :)

en a fulbevalot szeretnem. :)

adri
batorfiadrienn@gmail.com

emili írta...

baglyot... vagy sünt... inkább a baglyot mégis :)

emili írta...

És meg is osztottam, itt: http://emilialkot.blogspot.com/2011/08/jatek-fercmuveknel.html

Veszprémi Lili írta...

Ngayon aranyosak! Imádom a baglyokat, tehát BAGOLY!! :)

Névtelen írta...

megosztottam, baglyot szeretnék :)
katalintarsoly@gmail.com

Szihaj írta...

Gratulálok a sok rajongóhoz :)
Én a levélkés fülit választanám.

Névtelen írta...

Természetesen okosbagolyka.
cimbidium@gmail.com

«Legrégebbiek ‹Régebbiek   1 – 200 / 296   Újabbak› Legújabbak»