2011. augusztus 31., szerda

Mintha

Mintha eltűntem volna, pedig nem, de az ezer tennivaló közül most a blog húzta a rövidebbet. :) Pedig a nagy kiárusítással egy időben sok újdonság is készül, kapkodom a fejem és a kezem, hogy mit is csináljak. Mert az ötlet az olyan fajta, hogy hirtelen tör az emberre és persze nem hagyja nyugodni. Így történhet meg, hogy este még leugrom a másnapi postát összekészíteni a műhelybe, ott ragadok a csecsebecséknél, de persze fáradt vagyok, kiöntöm egy-két fiók tartalmát. Alapban véve nem vagyok úri nő, ilyenkor emlegetek olyanokat is, akiket nem kellene, de most hirtelen olyan jó két kis fiókot öntöttem egymás mellé véletlenül (?), hogy ez eszembe sem jutott. Van például egy a fel nem használt, de már kész gomboknak és egy másik alkatrészest pont melléjük borítottam ki, aztán lett ez a lánc. Apró gomb gyöngyök, amik szépen kifekszenek a nyakon. És én már alig várom, hogy elkészüljön a következő pár darab, amit már direkt ehhez a fazonhoz válogatok, nem csak így random zöldekkel. :)



5 megjegyzés:

Ágota-Lencsi Művek írta...

Szerintem ma este is érdemes lenne leugranod a műhelybe. Klassz lett!:)

Szabó Zsófia írta...

Gyönyörű és nagyon mutatós! Mindig olyan jó ötleteid vannak, szeretem ezt is. :o) Azt hiszem, egy az én nyakamon is szépen fekszik majd... :D

Borsheka írta...

Ez megszerezhető darab, vagy magadnak tartogatod? Lehet stipistopizni?
: ))

Fércművek írta...

Lehet. :)) És jár hozzá egy reggeli is, most akciós. :)) Esetleg holnap?

Borsheka írta...

Azóta is belé vagyok esve : ) Szerencsésen a nyakam köré csavartam, jól megvagyunk együtt : ))