2011. augusztus 11., csütörtök

Vásárnaptár

Akik esetleg néha bekukkantanak a boltba és nem sok újdonsággal találják szembe magukat, ne csüggedjenek. A következő 1,5 hétben 3 vásáron is találkozhatunk és majd csak utána kezdem el a boltok töltögetését.

Most vasárnap - 14-én - az Erzsébet sétányon várunk mindenkit a WAMPon. Különleges nap lesz, hiszen most lesz 2 éve, hogy először kimerészkedtem oda. :)

A rákövetkező szombaton, 20-án debütálunk a Margitszigeten, a Szabad a vásáron és hogy a nyár ne teljen el Gouba nélkül, 21-én ott is leszünk.

Remélem találkozunk valamelyik alkalommal! :)

Megyek is vissza dolgozni, hogy lehessen sokféléből válogatni. :)

5 megjegyzés:

Emese írta...

Margitsziget? Ott mi lesz?

Fércművek írta...

Szabad a vásár a Holdudvar teraszán. :)

Julcsi írta...

21-én én is megyek árulni:))

Fércművek írta...

De jó. :)) Akkor találkozunk, tuti. :)

Ágota-Lencsi Művek írta...

Hű, legalább az egyik dátumot be kell iktatnom...muszáj látnom a csecsebecséket élőben:) Majd álcázom magam a nagy becsben tartott nyakláncoddal!:)