2011. augusztus 19., péntek

A zuram,

a Laci nem nagyon folyik bele a dolgaimba. Kezdetben nem is nagyon támogatta, de szerencsére ez sokat változott az utóbbi egy évben. Sokat segít nekem, ha kérem. Mert ez a munka nem csak a szépségek készítéséről szól. Rengeteg a háttérmunka és persze a gyerekekkel, a háztartással is kell foglalkozni. Amikor nekem ezek nem férnek bele, akkor lép a képbe ő és a többi családtag. Ha nem lenne segítségem - de van :) - akkor is azt mondanám, hogy ez egy családi vállalkozás. Komoly logisztika, hogy a levelek időben postára kerüljenek, az alapanyagok beszerzésre kerüljenek, a vásárra kitelepüljünk és a többi és a többi. De kicsit elkanyarodtam, mert csak azt akartam írni, hogy ritkán jön le a műhelybe, nem az ő világa. Amikor jön, akkor viszont ötletel. A legutóbbit meg is valósítottam és elég jól sült el, mert ezek már másodpéldányok, az elsők el is keltek a WAMPon. :)
A kedvenc baglyos anyagomból készítettem már kétoldalú macaron láncokat, de tényleg kézenfekvő az ON/OFF verzió:


Fülbevaló is lett belőlük:


Egy másik madárkával is készült egy:


Ha már eljutottam a fényképező gépig, akkor még lekaptam egy-két újdonságot.
Rózsákból most már van fekete verzió is. Meg is született egy TANGÓ nevű lánc:


Újra elkezdett tombolni a nyár, úgyhogy a tengerész stílust nem lehet hanyagolni:
...és azoknak, akiknek bejön a matróz szimbolika, de a színeikben inkább a természetes árnyalatokat kedvelik:


Egy kis virág. Az alap londoni beszerzés. (Egyszer csak szembe jött egy gyöngyös bolt, esküszöm nem kerestem. :) )



Utoljára egy londoni ihletettségű darab, aztán angolosan távozom is. :)


7 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

egyre szebbek, ötletesebbek!!! ügyi a Laci is, Te is! ;)

Bodros írta...

Hát ezek egyszerűen csodásak:)))
Nagyon ötletesek a baglyosak, nagyon cukik:))
Judit, gondolkodtál azokon az alkatrészeken amiket adtam a wampon, majd írj.

Fércművek írta...

Sajnos még nem volt időm a fiúkmiatt, de izgatják a fantáziámat. utána fogok járni. :)

Tündéri Lonka írta...

már megint annyi mindnet hoztál, hogy sokáig nem leszek képes betelni velük - nem, mintha panaszkodnék...)
a kétoldalas on-off bagoly a kedvenc:)

csipkebogyo írta...

Wow!

Kankalin írta...

Mind szép és ötletes, de a piros pöttyös madárkás SZERELEM!!!

esztimese írta...

Nagyon ötletesek.Gyönyörű ékszereket gyártasz nehéz is ellenállni főként egy fülbevaló mániásnak.Ha gondoljátok körülnézhettek a blogomon http://mindenamijon.blogspot.com/