2011. szeptember 19., hétfő

DUO

A TRIO után itt vannak a DUO láncok. Újdonság, hogy hosszúak - 80 cm. Sokan rágták már a fülemet, hogy készítsek hosszú láncokat, amolyan manapság divatos hosszúságban, de valahogy egyik kísérletemmel sem voltam megelégedve. Aztán történt valami. Nevezetesen, hogy elfogytak a TRIO alapjaim, egy hétig kényszerpihenő a készítésüket illetően, úgyhogy a DUO alapjaimhoz fordultam. Este rengeteg kombinációban készültek ma pedig leültem összeszerelni őket. Viszont ez a hosszúkás forma, egyszerűen hosszú láncért kiáltott. Amikor felvettem az első kész példányt, tudtam, hogy megvan, ilyenek lesznek az első hosszú láncaim. A maradékokból régebben készített réz bojtok kerültek a végükre és voilá, kész. :) Már meg is van, melyikben megyek a fiúkért az oviba.



Aztán persze újdonság ide vagy oda, az embernek rögtön elkezd zakatolni az agya, hogy még mivel lehet kombinálni. És akkor jött ez a gomba és máris éreztem az erdő illatát. :)


Van még más ötletem is, de arról majd később... :)

5 megjegyzés:

Zsuzsó írta...

Ú ezek nagyon szupik!! Mikor lehet belőlük vásárolni?

Fércművek írta...

Akár most is. :) Holnap fényképezem a többit is. :) De ha valamelyik megtetszett, akkor írhatsz. info@fercmuvek.hu

Mtunde írta...

Duo, trio, szuperek!

álmoDÓRA írta...

Hmmmm a duó long egy sima pulcsival.... érzem, hogy KELL!!! Mindig várom, mi újat alkotsz:-))

Zsuzsó írta...

Még megvárom akkor a többit is :)