2011. szeptember 30., péntek

Még hétvégén történt

..hogy Lidérckéék, majdnem teljes létszámban meglátogattak minket. Sajnos nem mi voltunk a fő apropó és villámlátogatás lett belőle, de azért nagyon örültem, hogy láttam őket "élőben" is. :)

Ilyen szépségeket kaptunk tőlük. Mind Dorka keze munkáját dicséri és ahogy nézegetem azóta is őket, kényszert érzek, hogy újra leüljek a varrógép elé, de az egyre súlyosbodó nátháink ezt megakadályozták. :(

A kalózcicákat sajnos nem tudom mutatni, mert állandó bevetésen vannak. :)





Korábban Lidércke játékba is hívott a neten Miből lesz a cserebogár? címmel. Hááát, kicsit félve mutatok meg egy első próbálkozást, de azok, akik régóta követnek, mert túl lehetnek a sokkon, mert majd három évvel ezelőtt így kezdődött az én nyuszkós történetem. Röhögni ér, hangosan is, ő mindig velem lesz, hogy tudjam honnan indultam. Csak remélni merem, hogy azóta hosszú utat jártam be. :)))) Szóval az első nyuszkó és röhögni ér. :)))

I. Nyuszkó


...és a már retro-nak számító saját vasalású címke. :)


7 megjegyzés:

Zsuzsó írta...

Hát örülnék ha tudnék ilyen nyuszkót varrni!!

Theia írta...

De jó látni, hogy milyen volt az első nyuszkó! :-) Azért is örülök neki, mert sokszor kísérletezem új dolgokkal, de az első elkészült darab után nem folytatom, mert nem vagyok vele elégedett, és/vagy mert azt gondolom, a felmerülő problémákat úgysem tudnám kiküszöbölni a későbbiekben. Pedig az én első sütijeimhez képest is látványos a változás (és lehet, hogy ha akkor kritikusabban állok magamhoz, nem készült volna több süti, mert szörnyen néznek ki azok az elsők... :-D)

Fércművek írta...

Azt hiszem kevesen kezdik a tökéletes darabokkal. :) Csak az első próbálkozások általában nem publikusak. :)

Egyedi fafestészet / wood painting írta...

Köszi,hogy megmutattad!Hosszú útja volt és tuti,hogy nagyon-nagyon hosszú útja lesz még Nyuszkónak!:-)

Csigi írta...

Kedves ez a nyuszko, jo hogy megmutattad :)
Az en elsö patchwork probalkozasomat en sem mutattam meg a neten :) Majd ha mar olyan szepeket alkotok, hogy total elüt az elsötöl akkor felteszem egy nevetes kedveert.

Lidércke írta...

Én is örültem, még ha futottunk is tovább. :))) (Vihetek tőled képet? Nekem nincs, naná... )

Az első nyuszid anyagválasztása annyira jellemző rád! És igenis édes. :))

Szilvi írta...

Én csak mosolyogtam, jó így visszanézni a dolgokat.