2011. szeptember 5., hétfő

Mini kollekció - 1.

Költséghatékonyabb és trendibb lenne egy évszakban egy vonalat követni, de ez nekem nem megy. Annyi ötlet kavarog a fejemben, hogy úgy láttam jónak, hogy a jövőben mini kollekciókat mutatok. Hátránya, hogy limitált lesz a példányszám, viszont ha valaki szerelembe esik valamelyik ékszerrel és a magáénak tudja, akkor biztos lehet benne, hogy olyan csak neki lesz. :)

Az első ilyen mini kollekció 4 darabos. Téma és variációk a smaragd románcára. :)











Most nagyon érzem, hogy hiányzik egy modell vagy egy baba, mert nyakon sokkal szebben mutatnak, mint ezeken a képeken...

13 megjegyzés:

Okina írta...

Szia.
Akkor én le is szeretnék csapni az első nyakláncra . email címem : cabaiokina@gmail.com

Fércművek írta...

Jaj, ő már elkelt. :(

Mtunde írta...

Gyönyörűek. Én nem bánom, hogy nem csak 1 vonal van évszakonként! :)
Maximum a pénztárcám.

Fércművek írta...

:))

F.Gina írta...

Szép ez így is !

Hajnalka Nagy írta...

gyönyörűségesek! sokáig ezen a szín-vonalon mozogtam ;) szerettem nagyon ezt a színt, persze most is...:)

Barbi írta...

Hmm! Milyen kis finomak...

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Szerintem ehhez nem kell modell ,olyan szép hogy szemet gyönyörködtető!

patonaifabian írta...

Nem vagyok egy csajos típus, tehát ékszerek, meg rengeteg táska és cipő és körömlakk, és.....de őt szívesen viselném:)

Névtelen írta...

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ ez olyan mint egy koncert vagy egy színházi előadás tv közvetítése!.....mennyivel szebb ez élőben! Hú! :)Ildi (K5)

Fércművek írta...

Általában így van. :)

Gyurmania - Jewel's Paradise írta...

Vmelyik megvan még?:)

Fércművek írta...

Jaj, csak most vettem észre, igen, a 2-es és a 4-es számú még megvan. :)