2011. szeptember 8., csütörtök

Ősz

Nagyon szeretem ezt az évszakot. Aztán persze mint a tavasz, sokszor csalódást okoz mert hamar itt hagy minket, de azért a pár nap aranyló őszért mégis érdemes minden évben várni rá. Én legalábbis így vagyok vele. Ha egyszer megkérdeznék mit szeretek a legjobban csinálni, biztos az avar rugdosást választanám az erdőben. A hangját, a szagát, na meg a gyerekes rugdosást, így egyben. :) Nagyon örültem, amikor végre elővehettem a vastag szöveteket, hiszen nagyon úgy néz ki, hogy eljött az ő idejük. Ahogy a kitűzőké, brossoké is. Az egyszerű kabátoknak is kell egy kis ékszer, nem? Hogy a sálak öltöztetéséről már szót se ejtsek... :)


A teljesség igénye nélkül mutatok egy-két őszi darabot.

A klasszikus bőr. Magamban csak Indy-nek hívom az Indiana Jones sorozat után szabadon. :)

Tudom, hogy nem ez a legmutatósabb szövetem, de nekem pont az egyszerűsége miatt a kedvencem. És így szettben....(sóhaj)...

Persze kifejezetten őszi színekben is készültek ezek a golyógombos gyűrűk. Egyszerűen odavagyok a gömbölyded pocakjukért. :)

Pasztell színekben is készültek:



Aztán a bőrös doboz aljára érve találtam vadító színeket is. Az ősz mégis csak arról híres, hogy színes, nem? :)


Nektek melyik a legőszibb szín?

20 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Nagyon tetszik mind de Indy nálam viszi a pálmát!!!Azért a a színeseket is elfogadnám!Nem tudok betelni velük annyira de annyira tetszenek!

Csilla írta...

Én is Indyt szeretném:)

Farci írta...

Gyönyörű mind, de a bőrös...!! :)

Névtelen írta...

Bőrösöööökk!!! ÁÁÁÁ!
Türkiz! :))))))

Krisztallit írta...

Egyszer gyerekkoromban avarrugdosás közben vízzel telt, mély árokban találtam magam hirtelen nyakig. Azért én is szeretem az őszt! :-)

Bodros írta...

Nekem a pocakosak a kedvenceim, mert most én is Pocakos vagyok egy Pocaklakóval:))))De a többi is nagyon jó, megint alig lehet választani.

Ritus írta...

A türkiz bármelyik évszakban jöhet! A Meskára felkerülnek?

[csé:jé] írta...

Nagyon jól néznek ki, nehéz lenne választani! A kis gömbölyűk színei a színpompás őszi erdőt juttatják eszembe.

Orko írta...

okkersárga!!!!!

Lidércke írta...

Ezek az ékszerek álomiak. :))) Főleg a bőrök. Kék, piros, türkiz... (sóhaj) Az őszi színekért amúgy nem vagyok oda (ne utálj! :D), de ez valószínűleg azért van, mert nekem nem állnak jól.

Fércművek írta...

Most minden jön velem a WAMPra, aztán meglátjuk mi kerül fel a Meskára. De ha valamit szeretnétek, szóljatok. :)

Borsheka írta...

ÓÓóó, azok a golyógombos gyűrűk! Így szettben! : )) Gigasóhaj : )))

Fércművek írta...

Most jutott eszembe, hogy tisztára mintha gombák lennének. :))

Borsheka írta...

: )) És mi az az atósabb? Nem hiszem, hogy reggelig rájönnék... (Vagy ez olyan, mint a wommidi?)

Fércművek írta...

Ez a szóellenőrző volt vagy elütöttem valamit? :)

Fércművek írta...

Jaj, már látom. :)) sosem írok kategóriát, valami rés van a pajzson. :))

Barbi írta...

Nekem is tetszenek a pocakosok! :D Nekem a valódi bőr rőt színe a legőszibb! :D

Márta írta...

Szia!
A bőrök szenzációsak!!! És mint őszi ékszer nekem is "Indy" tetszik legjobban.

Okina írta...

Istenem !!! Ezek a bőrből készültek !!!!! Azt hiszem el kell kezdenem gyűjteni a következő vásárlásomhoz .

orsolya vanessza kiss írta...

Mind nagyon szép!!!