2011. szeptember 19., hétfő

Restancia

Na, az van bőven. Igazi is, meg amit én érzek annak. Vannak régebbi és újabb játékfelkérések - a héten megpróbálok eleget tenni nekik - és van egy pár dolog, amit megmutatnék. Az elmúlt hónapokban is sok kincsre tettem szert tőletek, kedves alkotótársak, de van, amit még nem mutattam. Úgyhogy egy mini sorozat keretében lassan bemutatom a szerzeményeimet. :)

A sort most egy aktuális darabbal kezdem. Kobemával csereberéltünk és ez a klassz horgolt nyaklánc már az enyém. Minden ékszerét megcsodálom, de nagyon örültem, amikor vállalta, hogy galambszürke gyöngyökből horgol nekem egy láncot. Jelentem már volt is rajtam, pedig ugye nem vagyok nagy ékszeres. De ami szép, az szép. :)


Itt is köszönöm! Szerintem nem ez volt az utolsó csereberénk. :)

4 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Gyönyörű,eszméletlen jó színe van,és nagyon jó a fotó is!

anyahajó írta...

Nagyon szépet kaptál! Hatalmas munka, mindig csodálattal néztem azokra, akiknek van türelmük a gyöngyhorgoláshoz :)

Fércművek írta...

Én is pont így vagyok vele. Még simogatni is élmény. :)

Kata írta...

Igazán szép !
Cserébe horgolhatnák neked én is :)))))))