2011. szeptember 27., kedd

Szépségeim - sokadik fejezet :)

Még mindig van mit mutatnom a szépségeimből. :) Valószínűleg nincs, aki nem ismerné. Nem véletlen. Colette munkáit mindig megcsodálom. Aztán volt, amit már nem hagyhattam szó nélkül. Szerelem volt első látásra. És ez a csuda nő, szó nélkül elküldte nekem. Azóta is kincsként őrzöm. :)

Azt is el kell mondanom, hogy aki nálam jár, mindig kiszúrja a kincseimet, én meg boldogan írogatom, hogy kinél mit rendelhet, ha szeretne. Ez is szerelem volt. Második szerelem, első látásra:


Szóval ha igazán igényes szerelmetes darabokat kerestek, akkor nyugodtan zargassátok Colette-t. : ) Akkor valamiért nem írtam róla, de azóta volt szerencsénk személyesen is találkozni. Nagyon örültem, hogy eljött hozzám és beszélgettünk egy jó nagyot. Remélem lesz még alkalmunk. :)

8 megjegyzés:

En - Hababann írta...

Megértem, hogy szerelmetesek!!! :))) Jaj, nagyon...

Zazálea írta...

én is ismerek valakit,aki szó nélkül, ugye :o)

Fércművek írta...

ÓÓÓ, egyébként sokan vannak. :))

colette írta...

Nekem most a torkomba dobog a szívem, mert olyan hirtelen jött ez Judit:-)
Nem számítottam erre a PR cikkre:-)
Nagyon köszönöm...

A fotó pedig egészen érdekes megvilágításban láttatja a kis kerek micsodákat, olyan plasztikusak nálad!

Fércművek írta...

Nem feltétlen PR-nak szántam, csak már régi elmaradásom volt, hogy megmutassam milyen szépségek vesznek körül a mindennapokban. :)

Én ilyen képeket tudok. :)

Aledi írta...

Ó, bizony, Colette hihetetlen szépségeket alkot. Ezek a kis kerek bármitartók nekem is a kedvenceim :)

Berry írta...

Szerintem is csodásak és egyediek ezek a tartók. Én meg csak ámulva nééééééézegetem őket.

Dalmiii írta...

mar regota nyomon kovetem mindkettötök alkotasait es meg kell hogy mondjam: kis csodakat alkottok mindketten :)