2011. szeptember 16., péntek

Van bőr a képemen...

vagyis inkább a műhelyben. Nem is kevés. És nem semmi színekben. Kész, elvesztem, mert perpillanat semmi mást nem szeretnék készíteni, csak bőr gombokat. :) Az illatuk, a színük, a tapintásuk. Van valami nagyon kifinomult a bőr dolgokban. Színtől függetlenül. Hozzám a klasszikus színek is közel állnak, de ezek az élénk színek...sóhaj... megőrjítenek. :) Sosem tudnék egy színvilág mellett maradni. Pont a színek kombinálhatósága hoz lázba. Főleg mert a kiegészítőknek erről kell szólnia. Színt vinni a mindennapokba, a ruhatárba. Azt hiszem ezekkel az ékszerekkel ez a küldetés sikeresen teljesítve. :)


Itt még nem látszik, de ezeken a láncokon egyelőre nincsen férces biléta. Egyszerű az ok, új design-t kapnak, mert megérdemlik. Gyártásuk folyamatban, de azért mutatom őket enélkül is. :)


Sok időt töltöttem gombosítható bőrök után kutatással, de azt hiszem sikerrel jártam. Eddig kedves emberektől kaptam maradék darabokat, mert úgy gondolták nálam jó helyen lesz - de jól gondolták, köszönöm :) - de már jó ideje állandó színválasztékra fájt a fogam. Jelentem, megtettem az első lépést és csoda dolgok vannak a tarsolyomban.


A textil gomboknál egy idő után gondot jelenthet a tisztítás. Szerencsére a bőröknél kicsit könnyebb a tisztán tartás, úgyhogy már ezért is ajánlom őket. Már ha lesz szívem egyet is eladni. Most még dúl a szerelem. :)





25 megjegyzés:

ikercsajok írta...

ezek nagyon szépek!!!!!

vezsuzsi írta...

Nu nálam is állnak hegyben a bőrök, más életre vágyva... késztermékesedve, poppysodva, bőrgombok a miattad való tiszteletem miatt nem születtek :)
Gyönyörűek a szerelmeid :)

Tiimea írta...

én is csak ennyit tudok írni: tényleg nagyon szépek!

Fércművek írta...

Zsuzsi, ne viccelj, a tisztelet a tiéd, te vagy a bőrös (is :) ), én csak itt a pálya mellett rugdosok egy-két labdát. De már értem azt, aki erre adja a fejét. :)

csipkebogyo írta...

Gyönyörűek, olyanok mint a színes cukorkák.

vezsuzsi írta...

Amúgy meg megesz a sárga irigység, imádom a bőreimet, de még, még, még :)))

Fércművek írta...

Ez az érzés megvolt már az anyagoknál, de most érzem a bőröknél is. Csak erősen korlátozott mit tudok felhasználni. :(

Judit írta...

Nagyon guszták!!! Mint a smarties drazsék:)

Dittygirl írta...

Tudom, hogy nem illik csupa nagybetűvel írni, de máshogy nem tudom kifejezni, MENNYIRE HIPER-SZUPER-KLASSZAK EZEK AZ ÉKSZEREK! :) Gyönyörű színeik vannak, és mindegyik inspiráló!

Könyvészet írta...

ezek tényleg gyönyörűek, ráadásul tapogatni- és szagolnivalóak is, én se válnék meg tőle :) grat!!

eszti írta...

jaj gyönyörűek! az utolsóelőttit le lehet stoppolni?:)

colette írta...

MÁZLISTA! Írok e-mailt!

tanó móni írta...

A középsőőőő a kedvencem:)))

Sugibaby írta...

Huhhh, gyonyoruek, mind egytol egyig!! lesz esetleg az a valtozat, amikor 3van egymas alatt?

Gree írta...

Nagyon imádom ezeket a bőrös ékszereidet. Szépek és nagyon praktikus a tisztíthatóságuk!
Nekem is, nekem is.

Fércművek írta...

Ú, nagyon örülök, hogy tetszik nektek. :)

Eszti: Az utolsó előtti még szabad. :) Írsz nekem? info@fercmuvek.hu

Mtunde írta...

Gyönyörűségesek. Hihetetlenül jól néznek ki, pedig én már a textilekbe is szerelmes voltam. De ezek! Van még, ami szabad? Ugye azóta is csak ezeket gyártod??? :)

Fércművek írta...

Sajnos pont mostanában fogy el ez a TRIO alapom, de egy hét múlva folytatom őket. :)

anyahajó írta...

Nagyon szépek! Nekem a narancsos is meg az utolsó is nagyon bejön.

Lilla írta...

óóó, gyönyörűek. ha mégis eladnád, akkor érdekelne az ára, és az utolsóval szemezek :)

Fércművek írta...

Az utolsó már elkelt, de lehet rendelni, ha írsz nekem. :) info@fercmuvek.hu

Árokszállási Edit írta...

zöld gyűrű, zöld fülbevaló, hajjaj csodaszép!!!!!!!!!!!!!!

Aszódi Melinda írta...

azt tudod, hogy ilyen nekem is fog kelleni... :)

Fércművek írta...

Nagyon szívesen, bármikor, csak mondd melyiket. :) Nem is tudod milyen sokszor gondoltam rád a napokban. :)

juditsd írta...

szuperek!