2011. október 12., szerda

Fonott rézkeret

Ezek a láncok valahogy kimaradtak a blogból. Pedig születésük óta már 2 WAMpot is megjártak. Pont ezért nem is tudom bemutatni mindet. :) Kezdem avval a sort, amelyiket eddig ki sem tettem, mert annyira megszerettem. Majd szólok, ha már el tudom adni. Jó üzletember vagyok, mi? :))


És még egy pár darab:


Rendelésre készítettem a duci gombokból medálokat, de persze megint nem tudtam megállni a rendelt színnél. Nagy kedvencem most a türkiz tweed, a gyűrűje tegnap odaragadt az ujjamra. :)


Jó reggelt! :)

Egy kis vérpezsdítő, hogy elinduljon a nap. Erre tuti nem tudok megülni egy helyben. :)

2 megjegyzés:

Erika írta...

És ezt - és az eddig látott sok-sok gyönyörűséget - mind-mind egyes-egyedül készíted??
Ilyenkor mindig irigy vagyok egy kicsit ... ennyi energia, ennyi ötlet egyetlen emberben .. ez nagyon jó dolog.
Csak gratulálni tudok, további kellemes alkotást kívánok Neked :)

Fércművek írta...

Az ékszereket én készítem. A varrás is családon belül marad, de ott már van segítségem, mert egyedül már nem győzöm. :) A szabás és a pofik applikálása még mindig az enyém, azt nem tudom kiadni a kezemből. :)