2011. október 26., szerda

A legújabb szoknyám

Mostanában újra van kedvem szoknyát hordani. Viszont nincs sok itthon. Úgyhogy útnak indultam. Na persze, ez így jól hangzik, de az igazság közelebb van ahhoz, hogy ügyeket intéztem és útközben beugrottam egy turiba. Pedig milyen jó lenne már egy olyan nap, amikor elindulok reggel, és csak úgy a magam kedvére vásárolgatok csupa hasznos, mindennel harmonizáló ruhadarabokat. Magamnak. Mert mostanában volt hasonló kalandunk, de a gyerekeknek és azt kevésbé szerettem, mert tudvalevő, hogy a fiúk - tisztelet a kivételnek - kortól függetlenül nem túl lelkesek és a végén már én sem. De kicsit eltértem a tárgytól. :) A lényeg, hogy lett egy szoknyám. Nem tehetek róla, hogy ami tökéletes passzolt, az 200 forintba került. És már akkor, ott láttam rajta nyuszkót. Gondoltam max. egy jó szoknyát veszítek - tudom az sem semmi - de anyagi veszteség nem nagyon fog érni. Nyuszkó mellé felugrott Döme és egy cicc is. Úgyhogy van egy klassz fércszoknyám. A következő WAMPon ebben keressetek. :))

17 megjegyzés:

Xarvas írta...

Ez valami TÜNDÉRBŰBÁJARANYOSKÉSZVAGYOKTŐLEDECUKI!!!!!! :))))))

Hegemony77 írta...

Csúúúcs! Nagyon!

Hajnalka Nagy írta...

írtóóóóóóóóó jóóóó lett!
nah, ezért oly nehéz megválni pár régi darabtól, mert újrahasznosíthatóóó :) a legjobb szoknyáim s amiket rongyosra hordtam azok turisak s eszméletlen olcsók voltak! ;)

poppy montgomerry írta...

Judit, ez állati jó;-)) mikor lehet majd ilyet is rendelni Tőled?:)

Fércművek írta...

Ha van feláldozandó szoknyád... és nem szorít határidő, akkor lehet. :)))

dióhéj írta...

hát ez haláli, és mennyivel egyedibb, mint az én virágmániám, hiszen a virágok lassan kommersznek számítanak, de hát hiába, ravaszkodom hozzájuk no...azért ez is tetszik ám :)

Krizantám írta...

Mesterséged címere... :-)))
F.M.

a Matula ikrek írta...

Íme a fércek újabb térhódítása. :o)
Ne csodálkozzunk, ha egy nap az egész világon ismertek lesznek! :o)

Kicsoda írta...

keszulj fel, hogy ezzel most kinyitottad pandora szelencejet... vagy mi:-) szerintem nem kell sok ido es a turikba zsakaszam kell majd ruhakjat venned, mert ezek lesznek az uj slager darabok!

Erika írta...

Előttem már minden jót és szépet elmondtak, csatlakozom hozzájuk így már csak mosolygok folyamatosan a kép nézése közben :)

Fércművek írta...

Igazság szerint van egy pár ruhadarab félretéve átalakítás céljából. Mondjuk főleg gyerek ruhák, de idő hiányában a fiókban is maradnak. Miért nincs két életem??

Névtelen írta...

Mert akkor 4 kellene! K5

Névtelen írta...

ÉS nekem is kell egy ilyen szoknya, vagy nadrág, vagy ruha, vagy pulcsi, vagy blúz, vagy sapka, vagy sál, vagy kesztyű, vagy kendő, vagy kabát, vagy blézer, vagy öv, vagy póló, vagy cipő, vagy zokni, vagy ing. K5

Mortisha írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Mortisha írta...

Nagyon ötletes:D

poppy montgomerry írta...

van bizony olyan szoknya, amire kérnék ilyet és iszonyúan türelms tudok lenni:)

Fércművek írta...

Majd ha jössz, megnézed és megbeszéljük. :)