2011. október 28., péntek

Nosztalgia

Úgy általánosságban nem szeretem a nosztalgiát. Nem okoz nagy örömöt régi képek nézegetése, régi történetek felelevenítése. A múlt, az a múlt. Abból lett az ember, nehéz kikerülni, de direkt nem foglalkozom vele. Általában. De mostanában egy kicsit mégis. Nem hiszem hogy a közelgő ünnepek miatt, de még az is lehet. Sajnos egyre több emberre lehet már emlékezni...
A bloggal is nagyon sokáig úgy voltam, hogy nem néztem vissza. Alapvetően is úgy gondolom, hogy az életet úgy kell élni, hogy előre nézünk és itt kicsiben is így gondolom. Nem mondom, hogy szégyellem a korábbi dolgokat, de már sok minden távol áll tőlem. Így gondoltam, aztán kerestem egy régebbi bejegyzést és leragadtam a blogomnál. Érdekes volt visszaolvasni. Ez a bejegyzés pont két éves, de még mindig szívet melengető. Katt a képre. :)


Nem, nem vállalom már hasonló figurák készítését.

7 megjegyzés:

Julcsi írta...

Ne viccelj! Az ilyen visszaemlékezések kellenek:) Én számtalanszor olvasom vissza a blogomat. Nem is a saját bejegyzéseimet, inkább az azokra érkező kommenteket. És nagyon jó újraélni őket:)

erzsó írta...

Kedves Judit!

Látod, már te is erős és bátor vagy, mint egy o-roszlán.

Szerbusz!

Fércművek írta...

Néha. :)

Bubu aki Marcsi írta...

Nem szeretek érzelgősködni, vagy lehangoló megindító történeteket olvasni stb. Ezt most mégis...mert Te írtad...és jó volt!
Jó érzés lehetett nekik is, és Neked is a kis oroszlán története. :o)

Fércművek írta...

Sok-sok férctörténetet, emléket őrzök már, de ez benne van a Top 3-ban. :)

dióhéj írta...

ó hát kéremszépen, meg tud ám ez változni...egy hónapja költözött el a fiam (fölnőtt ugyanis), és hát a kisgyermekkori képeit nézegetve erősen párásodik a szemem...

Fércművek írta...

Egy biztos van az életben, hogy minden változik. Örök igazság. :)