2011. október 14., péntek

Férc örökség

Na még nem kívánom a világra hagyni az örökségemet, csak tegnap rögtön kellett készítenem valamit ezekből a szépségekből.


Őszinte leszek, a mindennapokban távol áll tőlem, hogy ilyen mintákkal vegyem körül magam. Ebben a formában viszont megdobogtatják a szívemet. És ezen keresztül is látszik, hogy mindennek eljön az ideje. Az ember a körülmények ellenére, a globalizáció hatására sem tudja kivonni magát az öröksége alól. Csak mindennek meg kell találni a módját, az idejét. Kedves családtagjaim, biztos a többiek is megértik majd, első körben titeket kérdezlek, hogy szeretnétek-e egy darabot a családi örökségünkből?

12 megjegyzés:

Gaby Erika írta...

Nekem nagyon tetszenek! :)

Ágnes írta...

A tulipános rabul ejtett!

a Matula ikrek írta...

Nagyon szépek!!! :o)

Hunszil írta...

Csodásak :)

Árverés írta...

Igen, így, ilyen formában jöhet bármikor bármennyi. Nagyon tetszik ez trend, szeretem, amikor ilyen kedvesen, keveset mutat a nagy terítőből, klassz lett!

Judit írta...

Bocsánat az előbbi én voltam

Fércművek írta...

Nekem is azért tetszenek, mert a kevesebb több. :)

juditsd írta...

de szepek!

Barcsi Dia írta...

sima és strukturált, hideg és meleg, kemény és puha, régi és új...talán amiatt, hogy ennyi érzetet kelt, de nekem egyből megdobogtatta a szívemet!Szépségek!

Fércművek írta...

Külön köszönöm, hogy ilyen szépen írtál róla!

Bubu aki Marcsi írta...

Nekem nagyon tetszik! :o)

Dia írta...

Hű, Jutka, ezek mesésen gyönyörűek lettek!
Nagyon szép lett az összes, amiben az örökségeidet használtad fel!

Dia