2011. október 6., csütörtök

Reloaded

Megcsappant készletemet újra fel kell töltenem, főleg, mert közeledik a hétvégi kétnapos WAMP. Bizony, bizony, szombaton és vasárnap is ott leszünk a Millenárison.

Újdonságok is készültek/készülnek a héten, de most megmutatom a legújabb kedvenc kiegészítő apróságomat. Már írtam korábban, hogy a bőr ékszerek kapnak valami csak nekik kijáró apróságot. Hát íme:



A sok standard apróság mellett végre újra vannak TRIO-k. A teljesség igénye nélkül készítettem néhány összeállítást. A többieket kukkantsátok meg személyesen. :)

Az erdős DUO láncok után elkészítettem a TRIO verziót is. :)


A temperamentumosabb gombékszer kedvelőkre is gondoltam, na meg erre az arany őszre. :)


Ezekről pedig vissza-visszatérően, de a tenger jutott az eszembe. Vajon miért? :)


Futok vissza a műhelybe, hogy legyen miből válogatni. :)

10 megjegyzés:

Zsiri írta...

Jaj de szépek mind, de az ősziek különösen tetszenek :)

Zazálea írta...

amikor egy bejegyzésben egyberaktam a tőled kapott láncot az én táskámmal, azt írta nekem Eszter, hogy csinálhatnánk szetteket és most hogy nézem ezeket...! tudnék párosítani,ma éppen kék táskák lesznek (végre)készen, amiben pl. türkiz is van
olyan viccesen jó ez!

Fércművek írta...

Tobzódunk a színekben. :)) És még mennyi van. Na majd hétvégén jól összenézzük őket. :))

ikercsajok írta...

Ezekből hamarosan muszály lesz beszereznem:D

Lilla írta...

a legelső kék, amiben van egy kis barna is <3 gyönyörű!! mennek wampra?

Fércművek írta...

Igen, jönnek velem. :)

Lilla írta...

wow! :D jó hír. :)

Lilla írta...

még egy kérdés, mennyibe fognak kerülni ők? :)

Fércművek írta...

Írsz nekem? info@fercmuvek.hu

Cecilie írta...

Fúú, ezek az őszies színűek nagyon inspirálóak!