2011. október 11., kedd

S M L XL

Ahogy a ruháknál, cipőknél, úgy tapasztalom az ékszereknél is mindenkinek megvan a maga mérete. Amit keres, amit szívesen visel, ami jellemző rá. Van, aki az egészen apró ékszereket kedveli, van aki a kifejezetten nagy, mutatós darabokat részesíti előnyben és persze sokan vannak, akik az arany középutat választják. Sokszor hallottam, hogy ez vagy az tetszik, de jó lenne, hogyha kisebb/nagyobb lenne. Ezt kiküszöbölendő születtek meg a simple fülbevaló család alapjai 4 különböző méretben.



Mostantól mindenki kiválaszthatja, hogy milyen anyagból és milyen méretben szeretne gombos fülbevalót. Természetesen mindegyik hátán olvasható, hogy honnan való az ékszer. :)


Melyik a te méreted? :)

8 megjegyzés:

dyna írta...

Inkább az L-XL, pedig sok kicsi fülbevalóm van, de a te szépségeid akkora méretben tetszenek leginkább :)

Kisnyul írta...

A kép alapján kapásból L-est választottam volna, de a méretek alapján inkább M-es. Kár, hogy a ruhaméretem nem ekkora. :)

patonaifabian írta...

S határozottan S De ez csak ékszerben....a máshogy sajnos már kissé nagyobb:O)

Gree írta...

XL-es az én méretem, ékszerileg!

Raindrop írta...

XL medálnak, L-M fülinek. :)

juditsd írta...

xl - ha mar lehet valasztani!:)

csigaszabo írta...

Miért is nem hordok ékszert??????
Ha hordanék, az S lenne.
Így legalább meglenne a ruhamérettel a közepes átlag :)

Fércművek írta...

:D

Ez jó! :) Én is ezt fogom mondani. :)