2011. október 17., hétfő

Üzenetek

Biztos mindenkinek vannak kedves emlékei, amiket elővesz néha a múltjából. Vannak családi, baráti leveleim eltéve, kedves tanítványok és szüleik még kedvesebb szavait is őrzöm. A fércművek kapcsán is van már jó pár szívmelengető történetem. Ma egy újabbal bővült a fércbook-on, úgyhogy legyen itt is nyoma. :) Évától kaptam:

szia Judit, ma utaztam a metrón és elővettem a kulcsomat, amin fércnyúl lóg. erre a mellettem levő lány megmutatta a nyakában lógó férnyulat, jót röhögtünk:). majd megbeszéltük, mennyire ötletesek és szépek a dolgaid és hogy ő is olvassa a blogodat. nem is emlékszem már, hogy mikor álltam szóba utoljára utazás közben egy idegennel. gondoltam, megosztom veled ezt az élményt:). üdv,éva

Fülig ér a szám. :)

1 megjegyzés:

Murphy írta...

Igen, az ilyen történetekért érdemes csinálni. :)