2011. november 10., csütörtök

Az hogy lehet

hogy már csütörtök van??? De most komolyan. :( A napokban többször pánikoltam be, hogy semmivel nem leszek készen, túl sok a dolog, úgyhogy újra írom, hogy idén már semmilyen rendelést nem tudok fogadni, mert így semmi esélyem töltögetni a boltokat és nem mellesleg még van egy-két vásár, ahol helyt kellene állni.

Egy másik dologról is írni akartam. A gombok bebizonyították, hogy a nyúlon túl is van élet. :) Viszont bármennyire rajongok a kis kerek pocakjukért, azért néha más vizekre is evezek, mert kell a változatosság. Az üvegeket régebben azért szereztem be, hogy a kedvenc anyagokat vonjam búra alá, hogy ne piszkolódjanak. Aztán jött a könyves hóbortom. Viszont erről tudni kell, hogy 1. ez csak egy kis szórakozás, 2. erre semmilyen megrendelést nem tudok felvenni. Semmiféleképpen nem szeretnék sokszorosított dolgokat készíteni, szavakat nyomtatni és ugyanazt 10-szer elkészíteni. Könyvekből ollózok nekem megtetsző szavakat, így nem tudok másodpéldányokat készíteni belőlük. Ja, és mások illusztrációit, híres festményeket sem vállalok, úgyhogy kérlek ilyen kérésekkel ne hozzám forduljatok. Vannak a Meskán jó páran akik evvel foglalkoznak.

És a gombok kerekségén túl is van még szívemnek kedves forma, úgyhogy mutatom a legújabb kedvességeket. Még mindig kerekített, de ovális:

És ilyenekre ihlet meg mondjuk Mr Fox az egyik saláta könyvemből. :)


Egy kis csajos romantika:

6 megjegyzés:

Mirci írta...

A kisherceges!! *.* Szuper jó lett. :D

FriStiKati írta...

Na, ezt szeretem benned! :-)
A többiek sehol sem lesznek 1-2 hónap múlva. Mi pénzt fog majd 50 év múlva érni 1-1 ilyen egyedi darab! :-)

Ági írta...

Ez már nagy lencse?

Blithe írta...

Nagyon szépek :) !

Angel írta...

Nekem is feltűnt, hogy valaki kilopott néhány napot a hétből. Gyanús...

Fércművek írta...

Na, örülök, hogy nem csak nálam vannak fehér foltok a héten. :)