2011. november 16., szerda

Képek másoktól

Holnapra szántam ezt a bejegyzést, de több szempontból nem bírok magammal, úgyhogy most jött el az ideje. Amikor az embernek elrontják a kedvét, akkor az a minimum, hogy keres magának valamit, ami megnyugtatja, ami szép, ami örömet okoz. Ebben a dimenzióban sokakhoz fordulhatok, mert a blogjuk sokat segít ilyen helyzetekben. Most direkt nem hozzám hasonló kreatív blogokat fogok említeni, hanem más kedvenceket. Ma különösen jól esett náluk nézelődni. Kezdem Vicával, akinek a képeiért teljesen oda vagyok. Mindegyiket bekeretezném és nézegetném itthon. Ebben a pillanatban jutott eszembe, hogy mivel ez nem fog menni, ideje lenne a digitális képkeretemet beüzemelni. :) Kattintsatok a képre és még több csodát láthattok. Örülök, hogy régebben beszereztem néhány gyönyörűséget tőle. :)


Ezek a fácskák megrendelésre készültek és örülök, hogy küldött róluk képet, mert én nem dokumentáltam ilyen szépen. :)

A digitális képkeretembe, bőven tudnék válogatni Raindrop-nál is. Külön szeretem a versekhez készített illusztráció fotóit és nem mellesleg a receptjeit és azok tálalását. Minden szempontból. :) ( A pöttyös palacsintája örök kedvenc marad! :) )


Attól meg teljesen elaléltam, ahogy ezt a szarvasos szettet lefotózta. :)

Köszönöm lányok! A fotókat is, na meg, hogy vagytok! :)

3 megjegyzés:

Vica írta...

Ha nincs a Fercmuvek, nincs a facska, nincs a foto sem :) Koszonom!

Raindrop írta...

Csatlakozom Vicához!
Ilyen csodákat nem nehéz lefotózni. :) Ilyeneket csak te tudsz, és mérhetetlen büszkeséggel tölt el, hogy egy maréknyi ékszerem van már tőled. Jön majd egy közös fotó is! :)

Fércművek írta...

Alig várom.
Puszi csajok! :)