2011. november 29., kedd

Ma nagyot dobbant a szívem

Akik figyelmesen olvasnak, talán emlékeznek, hogy régebben kerestem a kedvenc képemet a Magyar Nemzeti Galériában. Meglett. :)


Ferenczy Károly: Dombtetőn

Tudtam, hogy lesz gyűjteményes kiállítás december elején, de ma nagyot dobbant a szívem, amikor kiderült, hogy holnap nyílik. Rengeteg dolgom van, de holnap ott kezdek. És én miért nem tudtam róla, hogy blog is íródott az előkészületekről?? Na, reggelig nézegetem a saját verziómat. :) Aztán meglátogatom az eredetit:


4 megjegyzés:

Angel írta...

Nahát, ez engem is érdekelne, csak még azt nem tudom, hogy mikor fogom megtekinteni.

Fércművek írta...

Én valahogy úgy érzem, hogy holnap kell rá vetnem egy gyors pillantást, de aztán szervezhetünk is valamit, mert minden hónap első péntekén van tárlatvezetés is meg egyéb programok. A december húzós, de esetleg betervezzük januárra? Jó lenne, bár valószínűleg itt lényegesen kevesebbet röhögnénk mint máskor, de azért ne hagyjuk ki. :)

Hajnalka Nagy írta...

jéé, örülök, h örülsz! :) én emléxem, amikor kerested s még én is keresgéltem hova is tűnt... jó, h meglett s megnézhető! :)

Fércművek írta...

Már sokszor láttam korábban, csak hiányzott. :)