2011. november 4., péntek

WAMPra készülődve

Mostanra feladtam, hogy az összeírt listámról minden megvalósítsak, de azért viszek ezt meg azt, sőt újdonságokat is. Néhány képre volt csak idő, de azért azokat mutatom. :)

A legújabb madárka is hamar népszerű lett, úgyhogy gyorsan beszereztem más színekben is. Mutatós kis társaság. Kicsit hangosan csipognak ennyien, de elnézem nekik. :)
Természetesen a TRIO fazon sem maradhatott ki a karácsonyi készülődésből. :)
A hóbagoly - no comment. :)

Jelenleg a kedvenc hóemberem. Sajnos nem kerül eladósorba, mert anyukám hosszan lobbizott, hogy az övé legyen. Így megvan az első karácsonyi ajándék. :)


Többször próbáltam már fényképezni ezt a tört fehér/vajszínű kötött anyagot, de feladtam, hogy fehér háttérnél sikerüljön. Így azért látszik a lényeg. :)

7 megjegyzés:

evellean írta...

Oh, very cute and funny little things)))
I illustrator, draw in graphic style and I suggest you exchange links between blogs)

ikercsajok írta...

nagyon szépek, igazi téli hangulat,. ÉS gratulálok ahhoz, amit az előző kommentewlő írt:D

Fércművek írta...

:)

Névtelen írta...

MESESZÉPEK-épppppen ezért kérdezem,hogy a KREATIMM vásáron jelen leszel-e. Holló Eszter

Fércművek írta...

Sajnos nem. :(

Arien írta...

Nagyon hangulatosak, nekem főképp a madárkák tetszenek.

Kriszta írta...

Nagyon tetszik a fehér kötött fülbevaló. Olvastam, hogy nagyon elfoglalt vagy így karácsony előtt, így csak óvatosan merem megkérdezni: Lenne rá lehetőség, hogy egy ilyen (esetleg bedugós változatban) fülbevalót rendeljek tőled? Nem tudom mennyi idő egy ilyet elkészíteni. Gyönyörű, nagyon tetszik! A boltodban nem láttam fent hasonlót. Előre is megköszönném, ha írnál egy sort, hogy beleférne vagy sem