2011. december 1., csütörtök

Levelet kaptak a fiúk

A tavalyi adventi kalendáriumunk sikerén felbuzdulva idén is ezt a módszert választottam. A fürdés utáni kincs/boríték keresést. Minden boríték egy-egy bibliai történetet rejt idén. Nem vagyunk vallásosak, de ezeket a történeteket is meg kell lassan ismerniük, ennél jobb alkalmat keresve sem találtam volna. Ma a fiúknak levelük érkezett, hogy fürdés után újra indulhat a keresgélés. A tavalyi sikert mi sem mutatja jobban, minthogy az imádott Ruminit most Karácsonyig félretesszük Barnus külön kérésére, mert annyira be van zsongva a mese kutatástól. :))

Na megyek, mert mindjárt kijönnek a kádból. :)

4 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

Nálunk ugyan nem kell keresgélni a mesét, mert gyertyagyújtás közben megkapják. Mi w. alapokon nyugvó meséket olvasunk nekik. Micsoda csodás dolog ez az advent! Készülni, várni azt a napot:-)

Vacskamati írta...

Judit, és honnan veszed a meséket? Tavaly nálunk karácsonyi versek voltak a naptárban, most nem tettem helyette mást, de a bibliai történetek nem lennének rosszak. :)

Fércművek írta...

Van egy könyv, Meséló Biblia a címe. Lefénymásoljuk az aznapi mesét és akkor ki is tudják színezni a fiúk az illusztrációkat. Aztán Karácsonykor megkapják a könyvet és jól megnézzük színesben is. :) De akartam is írni, hogy engem érdekelne a ti tavalyi válogatásotok. :)

hanga írta...

Nálunk legó-korszak lévén darab-nagyonfontosalkatrészlegó adventi naptár van :)
http://hangaagi.blog.hu/2011/11/22/adventi_naptar_otthon_lego_dvd_fiuknak