2011. december 7., szerda

Nők Lapja 2.0


Ismét. De erre nem lehetett nemet mondani. Ugye? :)
Még Lacót is magammal vittem a fotózásra. Amúgy nem szeret belefolyni a dolgaimba, de gondoltam, ezt ne hagyja ki. :)


A 32. oldalon van a fércművek reklám oldal. :)


Bekerültek ékszeres válogatásba a gombékszerek. Juhéjj! :)


Ezen jót derültünk ma reggel, hogy milyen nagy nevek mellett szerepelnek a Fércművek. Na mondjuk max. ilyen közel kerülök az életben is a Swarovski ékszerekhez. :))


Az oldal alján pedig egy kis csináld magad lánckészítő gyorstalpaló. :)

Nagyon köszönöm Dianának, hogy rám gondolt, Soterának és Erikának pedig a szuper élményt!

Tudjátok mit, játszunk. Itt van nálam a Nők Lapjában elkészített lánc. Aki szeretne megnyerni egy ilyen "celeb" láncot, az ma este 10-ig hagyjon itt egy kommentet és este sorsolok is egyet. :)

A láncról tudni kell, hogy a medál átmérője 3 cm, ezüst láncon lóg (kb 45 cm) és egy kis csengettyű fityeg rajta. :)

Szép napot!

165 megjegyzés:

regi írta...

Ha már celeb nem vagyok, akkor celeb láncot mindenképpen szeretnék:)

Kiskalács írta...

Nagyon szeretném hordani ezt a híres láncot! :D

Névtelen írta...

Nagyon jó! Szeretném! :)

Szakács Szilvia

esztu_ írta...

dejóóóó! gratulálok!! :))
mihelyst hazaérek, lecsekkolom az újságot :) de előtte még wamp! már nagyon várom :D

Dóribizli írta...

Gratulálok, szépségesek, megérdemlik, hogy szerepeljenek! :)

dandelion írta...

Szeretném ezt a láncot:)

Zsó írta...

Most láttam pont a NL-ban! :) elfogadnám én is :)

Névtelen írta...

Nagyon szeretném megnyerni,tetszik nagyon!
Gratulálok,hogy bekerültél az újságba!:)
Kellemes ünnepeket!
Sarokné Aczél Krisztina

Era írta...

nagyon szeretném a láncot!
urbanera@gmail.com

fillérekből ragyogó nő írta...

én is nagyon szeretném, gyönyörű szép! :))

blanca írta...

Szeretnék egy ilyen csodaszépet viselni karácsonykor. :)

Vámossy Brigitta írta...

Nagyon szeretném, gyönyörű darab.:)

eszterda írta...

de nagyon jó!:)))) Megveszem!

idasagok írta...

gratula a cikkhez, én is szeretném:)

Hajnalka Nagy írta...

huh, hát persze h szeretném megnyerni!!! kis csengettyűk a gyengéim :)

mikmese írta...

Nagyon szép:) Én is játszom érte:)

Barbi írta...

Gratulálok a celebséghez, játszanék :)

J írta...

Gratulálok! :)
szeretném megnyerni :)

Timcsi írta...

Gratulálok:) és örülnék a láncnak:)

viola írta...

en is szeretnem kiprobalni a szerencsem ;>

dviki írta...

Nem is tudom miért próbálkozom, mikor sosem kedvez nekem a szerencse. :-S De ezt nem hagyhatom ki, hátha. :-)

Fáni írta...

Gratulálok! Délután megyek és meg is veszem a lapot! :)
És igen, nagyon örülnék a láncnak! :)

Babra írta...

Naná:) És itt is gratula a cikkhez!

wf írta...

Gratula a cikkhez! Én is szeretnék celeb láncot! :)

horimarika írta...

Gratulálok! És játszom... celeb lánc hmmm....

kakaotittam írta...

gratulálok!
én is szeretném!

Szabó Zsófia írta...

Ugyan amúgy is írtam volna, mert nem tudom megállni szó nélkül, hogy mennyire megörültem a képednek. Még sosem láttalak képről sem, Judit, és most jó, hogy ott ragyogsz! (Nyugtass meg, hogy te vagy, és nem másnak udvarolok...) :o))) Az ékszereid csodaszépek, és nagyon gratulálok a cikk megjelenéséhez, jó, hogy elfogadtad!!! :o)

Névtelen írta...

Szeretném nagyon :))

timeasisak@gmail.com

Angyal írta...

Gratula a szerepléshez! :) És én is szeretném a láncot! :)

Juli írta...

Gratula a megjeleneshez!
En is szivesen hordanam :)

Sviro (Ildi) írta...

Már tegnap este láttam az újságot, el is döntöttem, hogy kipróbálom az elkészítést is :))
Viszont ki nem hagynám ezt a játékot!

Tünde írta...

Nagyon jó, hogy megint bekerültél az újságba!
És jelentkezek a celeb láncért :)

Krizantám írta...

Gratulálok a megjelenéshez!
Híres leszel, mint a Rolling Stones... :-)))
Én pedig nem bánnám, ha a nyakamban figyelne és csilingelne ez a láncocska...

Noémi írta...

Gratulálok a Nők Lpajás megjelenéshez!
ÉÁn is jelentkezem a játékra!

veronka írta...

Szeretettel gratulálok a megjelenéshez, és kívánom, hogy még sok hasonló kellemes élményben legyen része! Nekünk pedig még sok örömöt szerezhessen a fércműves ékszerek viselése. :)

vica1985 írta...

Celebeskedjünk! Sorba állok én is! vica1985@citromail.hu

Mezei Éva

Tamcsi írta...

Huhh, gratula :) És naná, hogy szeretném megnyerni :)

m.anna írta...

gratulálok! :)

negyvenketto írta...

Énénén, nagyon szeretnék csengős láncot :)
Gratulálok a cikkhez!

Fércművek írta...

Igen, a képen én vagyok. :) Köszönet a fotósnak. Hozott anyagból kellett dolgoznia. :))

Ez a kommentem Bernadett Kalmandy-Pap Tarnai jelentkezése egyben a játékra. :)

Eszter írta...

De jó! Szeretnék játszani! Lőcsei Eszter

Beata írta...

Gratulálok a cikkhez!

Emese írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Aledi írta...

Szívbéli gratula! És, hát... én is szeretném a láncot:)
Szuper a fotó, és tetszik a frizurád, pedig én alapvetően hosszú haj- párti vagyok :)

Ememosoly írta...

Gratulálok a cikkhez! Hátha egy celeb ékszer lesz amit karácsonykor viselni fogok!:)

Emese írta...

fúúúú olyan híres lettél hirtelen :D legközelebb kérek is egy autogrammmot meg egy közös fényképet, de sikoltozni nem fogok :D

Lvica írta...

Gyönyörű lánc, nagyon szeretném.:)

Gratula a megjelenéshez! Vica

Annamari írta...

A hetvegi WAMPos 'talalkozo' utan mindenkeppen boldog tulajdonosa lennek ennek a lancnak. Gratula a celebritashoz!

Névtelen írta...

Nagyon szeretném a "celeb" láncot, annyira kellene a karácsonyi hangulatomhoz! Üdv: Kriszta.

tormacsillus írta...

gratulálok a megjelenéshez:) és persze igazán örülnék a celeb nyakláncnak:)

Bicsérdi Adrienn írta...

szipiszupi, gratulálok, és nagyon szeretnék celebláncot nyerni! :)

Andrea írta...

Szeretném! :)

Judit írta...

juuuj, de szeretném! és pont vettem a WAMP-on egy hozzá való fülbevalót! :D

Anikó írta...

Gratulálok a megjelenéshez! Csak így tovább!

Kála írta...

Nagyon szeretném :-)! És nagy-nagy gratula az újabb sajtóhódításhoz!

babicsek írta...

Szia,

Gratulálok a megjelenéshez, jó érzés látni, h olyan emberkék, akik szívüket lelküket beleteszik abba, amit csinálnak ilyen elismerésben részesülnek.

Természetesen szeretnék szerencsét próbálni a lánc kapcsán :D

dyna írta...

Hűűű, de vagesz, gratulálok! A celebláncért pedig mindenképp harcba szállok, juhééé!
Köszi! ;)

kirszti írta...

Gratulálok, szerintem a swari ékszer eltörpül a tiéd mellett! :) A láncért én is jelentkezem, nem hagyhatom ki. :)

Vacskamati írta...

Nem olvasom végig a kommenteket, biztos más is írta, milyen remekül nézel ki! :) Szívből gratulálok a hírveréshez, az meg talán nem is baj, hogy nem a Swarowski a megcélzott szint. :D

(Mindezt játékon kívül írom, mert én csak pályaszélről csodálom a gombékszereidet.. nem venném el a lehetőséget attól, aki szívesen viselné. :D)

Dyngo írta...

Jajj, de szeretném! :)

Ágó írta...

Szívből gratulálok én is!:)))
Ági

Édri írta...

Nagyon jól néz ki, szívesen hordanám:)))

Veszprémi Lili írta...

Imádnám!! Ez egy kis karácsonyi csoda!! :-) Lili

patnori írta...

Gratulálok!:)
én is szívesen hordanám.:)

Szixi írta...

minden vágyam egy "celeb" lánc!

Anna írta...

Jaj, még semmilyen celeb-cuccom nincsen:))) Köszönöm a lehetőséget. Anna

angela írta...

Gratulálok!! :)

Szihaj írta...

Gratulálok! :)

Edige írta...

Látom, hogy szép számmal gyülekezünk... Természetesen én is szívesen megnyerném ezt a híres láncot!

Ritus írta...

Gratula!

Tündéri Lonka írta...

gratulálok. szívből. természetesen szeretném a láncot!

emili írta...

gratulálok, és nyomulok :)

Csilla írta...

Gratulálok!

mirácska írta...

én is szeretnek celeb láncot!

Csilla írta...

gratulálok! nagyon szép!

Niki írta...

Gratulálok! Nemsokára olvasom is a cikket!^^ Remélem a nyereménylánccal a nyakamban:)

Dorka írta...

Nagyon-nagyon-nagyon :):):)b

tanó móni írta...

Gratulálok én is a cikkhez és persze, hogy szeretném a láncot:))

Orsi írta...

Szeretném megnyerni, naná! ;)))
És gratulálok a cikkhez! :)

Lara írta...

Gratulálok,hogy ismét sikerült bekerülni egy ilyen szinvonalas női magazinba!Nekem is tetszik ám a nyaklánc.

Szömörce írta...

Még a táskámban lapul az újság, még nem néztem bele, de most már elő kell vennem:)
Gratulálok:)

Zsóka írta...

Gratulálok hozzá, biztosan óriási élmény és érzés!
És naná, hogy szeretném én is! Ki ne szeretné? ;)

waterdrop írta...

Gratulálok! Jupiii játék! :) Szépséges nyaklánc!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Gratulálok!Ez a lánc egy igazi kuriózum amit nem lehet kihagyni!!!

Réka írta...

ezt én is ki szeretném próbálni, köszi az ötletet!!! És játszani is szeretnék:PPP

Csilla írta...

De jó, én is szeretném a celeb nyakláncot :)

Napsugár írta...

Gratulálok, és egyben pályáznék is a láncra :)

olajfolt írta...

hű, hát én szeretnék:)

Ludányi Judit írta...

Ez megint egy elismerés a számodra,és megmutatja,hogy mennyire jó úton jársz! És IGEN!-én is szeretném ezt a láncot :)

Kisnyul írta...

Már tegnap olvastalak vártam is a bejegyzésed! Gratulálok! A lánc szépséges, így nem hagyhatom ki a játékot! Köszönöm!

emilil írta...

szeretném:)

Rita írta...

Gratulálok! :-)

kinga írta...

Gratulálok! :) És jelentkezem is...

Névtelen írta...

szupi a cikk!
Én is ringbe szállok :)

Petridisz Nikolett

Gál Helga írta...

Szeretnék egy celebet viselni:))


gal.helga@freemail.hu

Névtelen írta...

szeretném!
Nagy(Jarda)Edit

Szamóca írta...

Gratulálok a megérdemelt sikerhez!

Sziranszki írta...

Én is szeretnék játszani! Gratulálok!

Névtelen írta...

Benevezem kedves anyósomat, akinek nagyon tetszett a virág bross anyák napjára :)

Ő dr.Faragó Mária

vRozi írta...

nagyon szép, már régóta vágyom egy ilyenre! :)

Adrienn Tóth írta...

Édesanyámnak nagyon tetszett ez a nyaklánc, hátha megnyerem neki!
Gratulálok a sikeredhez!

Nadirah írta...

Nagyon örülnék neki!

Kathy írta...

Gratulalok ! Szivesen ringbe szallok erte! :))

Kitti írta...

Én is szeretném.. :)

Memi írta...

Szívet melengetőek a kincseid :-) Gratulálok :-)

gabo írta...

Gratulálok!
Én is jelentkezem.

Csigi írta...

Swarovski es fercmüvek, ez szuper, gratulalok! :)
Persze, hogy szivesen hordanam a nyaklancot, igy jelentkezem :)

ikercsajok írta...

ilyen sok jelentkezőnél nem hiszem, hogy van esélyem, de azért egy próbát megér:D

lillylyll írta...

Ó, én is szeretném. :)

e-dit írta...

Én is gratulálok és további sok sikert kívánok!

florentine írta...

szeretném:-)

Spongya írta...

Szia!

Gratulálok!
Nagyon kedves dolog tőled,hogy azon kívül,hogy bemutatod a csodás termékeidet még egy csináld magad résszel is gazdagítod az embereket.:)
További sok sikert!
Gyönyörűek a termékeid.

Lidércke írta...

Itt is gratulálok! :*) És persze, hogy szeretném. :) A baglyosat és a virágosat is szeretem. :D

Halász Csilla írta...

gratulálok...:))
és persze benevezek a láncért :)

Eliska írta...

Gratulálok! Méltán kerültél be a lapba. Nekem speciel a te gombjaid jobban tetszenek ,mint a "szaroszki".

GloriArt írta...

Gratulálok!:)
és én is nagyon szeretném!

Krizzta írta...

szeretnék kisorsolódni :)

Erzsébet írta...

Nagyon szeretném!! És gratula az újságban szerepléshez - egyre több emberhez jut el a híred és a szépséges dolgaid. Én is, ha tőled viselek valami ékszert, nagyon sokan felismerik és megmosolyogják, hogy "Fércjutkás, ugye?"

Kata írta...

De szép! Szeretném én is! :)

boGár krea írta...

Gratulálok Judit! Ismét megérdemelten vagy ott ahol! :)

Genova írta...

Huuu, szerencsés, aki megnyeri :)

Vargantik írta...

Szerintem épp fordítva. A Swarovski örülhetne hogy a Fércművek mellett szerepelhet!

sophiejul írta...

A vizsgaidőszak közepette hozna egy kis örömöt, ha megnyerném, az tuti!:)))

Névtelen írta...

Ha már magam celeb nem lehetek :-D ;-) petralaci@yahoo.com

Névtelen írta...

Gratulálok a Nők Lapja cikkhez! Gyönyörűek az ékszerek és nagyon örülnék egy ilyen nyakláncnak.

Edit
szilagyi.edit@freemail.hu

U.i.: Nagyon tetszenek az adventi kalendárium számai, megkérdezhetem, hogy honnan valók?

Névtelen írta...

gratula a cikkhez!!!
szeretnék láncot nyerni, a mai nap történhetne már valami jó is! :)

Julcsi
denes.julcsi@gmail.com

Farci írta...

Azt AAAAAAAAAA! :) Gratulálok :)
Hátha ...

Detti írta...

Anya pont ma vette meg és mutatta, hogy vajon hol lehet ilyet kapni. Mondtam neki, hogy én már egy jó ideje tudom hol lehet kapni ezeket a csodákat.:)

Eleonóra írta...

Hű, gyorsan meg is nézem a Nők lapját! Én isszeretnék ilyen nyakláncot!

Gabb írta...

Legalább feldobná a mai napomat!!!

Kriszti írta...

Szeretnék ilyet!:o)

Valerie írta...

Gratulalok es en is sorba allok!
Vali

csigaszabo írta...

Szép is lenne...

Rita írta...

Gratulálok! Én is szeretném gyarapítani a benevezők sorát :)
Bár "akkor" messze utazna, a szürke, vizes, szeles Hollandiába... :)

Fehertulipan írta...

Gratulálok a Nők Lapja megjelenéshez, én már tegnap elolvastam. A nyeremény nyakláncról nem szeretnék lemaradni! :)

Névtelen írta...

nagyon szeretném-így egyszerűen
holló eszter

evicke írta...

Gratulálok! :)
Hétvégén majd "élőben" is megnézem az újságban :)
Még sok ilyet! :)

Névtelen írta...

Gratulálok! További sok sikert!
Mátyási Zsuzsanna (:

Tündér írta...

A Fércművek az elsők közt volt, akiket lájkoltam a FB-on. Remélem most élőben is megláthatom... :)
Üdv: Tündér (Feleségek.hu)

Névtelen írta...

Gratulálok az NL megjelenéshez és szeretnék játszani a láncért!

H. Erika

melissa írta...

boldogan pályázok a láncért, egy mese. =] <3

hentaii írta...

Gratula!
Én is szívesen viselném. :)

norcsella írta...

Hűha! Megnézném élőben is! :o)

Mortisha írta...

Nálam tökéletes helyen lenne ez a lánc:)

zitakiss írta...

irgalmatlan sokan jelentkeztek nem hiszem hogy van remény erre a celebre
.zita

Sasa írta...

Én csak azért jöttem eredetileg, hogy az adventi posztnál hagyjak egy gratulációt, mert most láttam az újságot! Kinyitom az oldalt és tessék...:-) Naná hogy játszom, bár nem vagyok egy nyerő típus. De próba cseresznye alapon, hátha....

cinnamon írta...

:)
Na ettől most nagyon karácsonyi hangulatom lett! Köszi és gratulálok!
És ha esetleg a lánc pottyan a fa alá....

Koós Viki írta...

Én is elfogadnám a celebláncot, menne a piros-fehér körmömhöz! :)

hslg írta...

Épp most láttam a hozzá illő kitűzőt a szegedi karácsonyi vásárban. Jöhet! :)

agibo írta...

Azonnal kiszúrtam az újságban a nyakláncodat.
150. kommentelőként reménykedem, hátha az enyém lesz. :)

Málna írta...

Remélem a szerencse ma nekem kedvez!

hupsz írta...

Nagyon szeretném. :)

Betti írta...

ki ne szeretné?

antakarana írta...

Örülök, hogy a "nagy" újságok is elismerikés népszerűsítik a kézműves munkát.
További jó alkotást!

Judit írta...

Pont most olvasom:) Nagyon naaagy dolog ám:)))
Jöttem játszani:)

m írta...

Swarowski? Áááá! Fércművek, csakis:))) Gratulálok!

Betka írta...

Jujj! Ez nagyon megtetszett! Szeretnék játszani!
Emellett pedig gratulálok a hírévhez, igazán érdemes vagy rá, hiszen szuper az összes "férc"! ;)

Jocsi írta...

Nem csoda, hogy a dolgaidat a swarovski mellé pakolják! Nekem speciel jobban bejön az egyediség-ötletesség-kedvesség, mint a csillogás! Gratula! :-)

LittleMucli írta...

celeb láncot szeretnék nyerni
:))))))))))

Ida írta...

játszom és gratulálok!! :)

majusvan írta...

Ha külföldről is lehet játszani én is nagyon szeretném:) (a süni kitűzőm mellé amit férjem hozott nekem wampról).

krisz írta...

Gratulalok!!!!
Holnap megveszem az ujsagot.Milyen jo reklamot csinaltal neki!

Mosolyrend Évi :) írta...

Én is itt ... de lehet,hogymárkésdőn értem ide :(

Fércművek írta...

Jaj, igen, közben már sorsoltam. :(

Emi írta...

Gratulálok. :)))