2012. január 7., szombat

Ecseri

Hirtelen úgy alakult, hogy lett egy szabad hétvégi délelőttöm. Dolgom van, de mivel rugalmasan időzíthetem a dolgokat és este már viszonylag kevés kaland vár a magamfajtára, gondoltam, hogy útnak indulok. Régen vadásztam kincsekre, úgyhogy irány az Ecseri. Apróságokra vágytam, csöpp lélekemelőre. Nem kellett sokáig várni, meglettek az első zsákmányok. :)

A brüsszeli csipkét ajándékba adták, de ami igazán tetszik, az az, ahogy a világosbarna és a türkiz illik egymáshoz ezen a képen. Ott fel sem tűnt, de tuti, hogy lesz hasonló összeállítású ékszer előbb-utóbb. :)


Ugyanott vettem szerszámot is.


Ez így nem olyan nagy dolog, de nézzétek csak a méretét. :)


És a kis tartóban még egy csavarhúzó is meglapult. ŐŐŐrület! :)


Már régen kinéztem magamnak ezt a kartotékos dobozt és most is fel kellett érte kutatni a boltot, de szerencsére meglett és megvárt. :)




A slusszpoén a doboz keresése alatt történt, mert épp egy sarokban matattam, hogy hátha ott lesz, amikor rátaláltam A dologra. Nagyon régóta fájt a fogam egy klasszikus redőnyös, sokfiókos iratszekrényre. Iratom is van bőven, de aki mütyürökkel dolgozik, az tudja csak igazán micsoda kincs sok kis fiók. És akkor egyszer csak ott termett és én tudtam, hogy már nem megyünk egyedül haza. :) Már itthon is vagyunk és már csak azon kell agyalnom a kitakarítása után, hogy ha nagy lesz, milyen színű legyen. :)

17 megjegyzés:

Halász Csilla írta...

úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú
de jó...:))
imádom ezeket a régi bútorokat meg minden vackot amit tudok használni az alkotásaimhoz ,minden héten böngészek én is...a betege vagyok ...sajnos :))

Sasa írta...

Húúúúúúúúúú meg haaaaaaaaaa....Irigykedem a bútor láttán, de tudom nálad nagyon jó helye lesz! Majd mutassad meg ha belaktad! :-)
Szép napokat!

Barbi írta...

Szuper köröd volt! Még sok ilyet! És igen, a barna és a türkiz rég nagyon tuti páros! :D

Erika írta...

Tavaly télen én is jártam az Ecserin. Hogy micsoda fazonok vannak ott!! A szegény nyugdíjas bácsikától a kiöltözött madamig ... elképesztő volt, egy kész élmény. Én üres kézzel jöttem haza, de kikapcsolódás volt számomra is.
A szekrényed szerintem szép vidám színű lesz, amikor "nagy" lesz :D

katafolt írta...

Gyönyörűség csak nézni is! És amikor ilyen képeket látok, mindig eszembe jut, hogy a leginkább egy szatócsbolt teljes berendezésére vágyom. De kiegyeznék akár egy réges-régi patika polcrendszerével :D.

Fércművek írta...

Ja, közben megnéztük és láttuk, hogy 10 évvel idősebb nálam és egy Ofotért-ben kezdte a karrierjét. :))

Kreatív Homokozó írta...

hihi, nem csak apróságot vittél haza :-)
nálunk karácsonykor debütált egy régi szatócsbolt berendezése, majd lefotózom és mutatom.

Fércművek írta...

Iziben képeket kérünk. :)

a Matula ikrek írta...

Mi nem is mütyürkékkel dolgozunk, de mégis imádunk minden efféle régimódi bútort, minél több fakk és fiók, annál jobb! :o)

Vacskamati írta...

Argggghh... irigykedő hörgések... JAj, de szép lesz, és ha nem is apróság, de lélekmelengető, az biztos. :D Legalább azzal vigasztalj, hogy nem potom pénzért jutottál hozzá! :D

Fércművek írta...

Szerintem 20.000 forint potom pénz volt ahhoz képest, hogy megvan az összes fiókja és a redőny is kifogástalanul működik. Lenne vele munka, de a műhelybe tulajdonképpen ebben az állapotában is tökéletes. Ha fentre szánnám, tuti fel lenne újítva, de így nem hajt a tatár. :)

Fércművek írta...

Ja és azért 1,2 magas, úgyhogy nem is olyan kicsike, a kicsike. :)

Vacskamati írta...

Borzasztó...

:DDD Örülök a szerencsédnek.. olyan jó szemed van megtalálni a kincset a kacat közt. :D

Fércművek írta...

Ez most nagy mák volt. :)

katafolt írta...

Minden pénzt megér ez, Judit. Nekem a bútorokhoz nincs szerencsém. Van itt egy klassz svéd turi, de minden nekem tetsző darabon rajta van már az eladva címke. Mindig. Lehet, hogy azokat már eleve úgy szállítják?

Szatócsbolt...? Mit hallok! Azt hittem, olyan már csak az én vágyálmaimban létezik. ;-)Látni szeretném!

poppy montgomerry írta...

Judit, nagyon jó kis dolgokat találtál, ügyes vagy:). ez az év is jól kezdődik:)

Katafolt, hol van svéd turi??? kérlek,oszd meg az elérhetőségét, nagyon köszönöm!

katafolt írta...

Poppy, tőletek jó messze: Erdély, Csíkszereda :)

Pár hete egy ilyen szekrénykében gyönyörködhettem. Sajnos, már volt gazdája.

http://pinterest.com/pin/26388347786334159/