2012. január 5., csütörtök

Egy fotó / A photo

Igaz, a licit a fércbook-on zajlott, de azért a fércművekhez köthető, úgyhogy a blogban is itt a helye.

Még adós vagyok egy fontos fényképpel. Hétfőn találkozom az alapítvány vezetőjével, de a licitek elutalása természetesen már megtörtént és ahogy ígértem itt a bizonylat róla. Kicsit több lett az összeg utólagos felajánlásokkal, többletutalásokkal és hogy szép legyen, felkerekítettem a végét és 250.000 forint került átutalásra. :)


This is the proof that I transferred the money we had raised on the Advent Bidding to the account of the foundation.

5 megjegyzés:

Lidércke írta...

Csodállak. :) Remek vagy. Gratulálok, hogy ezt összehoztad!

Lidércke írta...

Az alapítványnál hogy fogadták? Gondolom, azért ez nem hétköznapi náluk sem.

Fércművek írta...

Nagyon köszönik. :) Náluk azért sok-sok csoda történik szerintem.

Vica írta...

Ez nagyon szép!! Örülök, hogy én is részese lehettem és remélem, hogy jövőre megint lesz! :)

Fércművek írta...

Tervezem. :)