2012. január 23., hétfő

A nyílt napról

sajnos nincsenek képeim. Amikor lett volna időm kattintgatni, akkor éppen nem volt senki - rövid időszak volt - egyébként meg szinte végig telt ház volt, nagyon jó ritmusban.
Nem szeretek kijelenteni dolgokat. Véleményem van, de az is csak az enyém, nem vagyok olyan balga, hogy tuti igazságnak higgyem, de - mert mindig van egy de :) - most ki merem jelenteni, hogy ez egy jól sikerült nap volt. :) A műhelylátogatás helyenként workshop-ba csapott át, nem mindenkivel tudtam annyit beszélgetni mint szerettem volna, de nagyon mosolygós, kedves nap kerekedett belőle. Nagyon jó megtapasztalni, hogy sok embert érdekel, amit csinálok, kíváncsiak a helyszínre is és szívesen időztek a birodalmamban. Nagy meglepetésemre sok kedves ajándékot kaptam, ettünk, ittunk, vigadtunk. Köszönöm mindenkinek, aki eljött és ha fele olyan jól érezték magukat, mint én, akkor már nincs lelkiismeret furdalásom, hogy ilyen messzire eljöttek a kaland kedvéért. :) Folyt. köv. tavasszal.
Azért hoztam egy képet. Ahogy megláttam az volt az első gondolatom, hogy ezt meg kell mutatom nektek. Persze aztán a kisördög a vállamra telepedett, hogy nem biztos, hogy a legjobb reklám, de nekem megmelengette a szívemet. Nagyon. Kértem is, hogy hadd tarthassam meg. Inkább készítek egy újat. Mert hogy én szeretem, amiket készítek, az tiszta sor, de hogy más is annyira, meg még jobban, attól kicsit eláll a lélegzet. :)

Kabala karkötő, amit ritkán vett le a tulajdonosa. :)

Tavaszra megpróbálok összehozni egy másik időpontot!

5 megjegyzés:

Tim... írta...

Jaj, ez nagyon jól hangzik! Olyan jó lett volna elmenni, de valahogy mindig akkor dolgozom, mikor lehetne gyönyörködni. Azért remélem tavasszal eltudok menni! ^_^

F.Gina írta...

Mentem volna én is, nem is vagy messze, de csoport festésünk volt, remélem, tavasszal találkozunk!

Halász Csilla írta...

óóóóóóóóóó...nekem meg kiment a fejemből...annyit ügyintéztem,a kutyafáját...akkor tavasszal :)

Névtelen írta...

Jó hír, mert hiába írtam emailt, nem kaptam választ, így menni se tudtam... Ági

Fércművek írta...

Ági, írnál újra, mert szerintem nem kaptam meg a leveledet vagy nagyon elkavarodhatott, mert akinek csak tudtam írtam.