2012. január 8., vasárnap

A tavalyi utolsók és az idei elsők

Mostanában a hobbim a szókeresés. Tavaly év végén ezek voltak az utolsó készült darabok és idén is az elsők. Egy kis válogatás. :)

Az idei első, tulajdonképpen véletlen, de abban ugye nem hiszünk. :)


Jogos a panasz, hogy ne csak angol szavak legyenek, de tény, hogy itt számít a méret is és a szavaink hosszúnak bizonyulnak. Azért próbálkozom. :)


Külön kedvencem a bőr nélküli bőr nyaklánc. :)
Ez a titkos lánc nagyon népszerű volt decemberben, pedig nem is mutattam még a blogon.

Egy régebbi elhibázott szállítmányból maradt pár, a szokásosnál sokkal kisebb fülbevalóalap. Gombom nem volt bele való, úgyhogy régóta vártak egy doboz mélyén. Üveggel lesz belőle egy-két pár. Ilyen visszafogott kis semmik. :)
És ennek sosincs vége, és még mennyi vár az asztalomon. :)



Piszkosul élvezem ezt a vadászatot. Sok-sok pozitív szó vár az asztalomon. Idén szükségünk lesz rájuk.

Nowadays my hobby is searching for words. I try to create some jewellery with Hungarian words, but they seem to be too long. :) I can't wait to make more and more, especially with positive words. We'll need them.

11 megjegyzés:

Kriszpicur írta...

Az összes nagyon klassz!!! Na de az a "titkos",nahát...az aztán...de tényleg :))))

dunda írta...

És nekem a bagoly :) de nagyon :)

Anna írta...

Nekem a szárny, de mindegyik gyönyörű!...:)

Lara írta...

Majd ha egyszer sok pénzem lesz akkor én olyant szeretnék amelyiken a boldogság szó van rajta magyarul vagy angolul,mert ez a leghöbb vágyam boldognak lenni.

Angel írta...

A believe-et megszerezhetném? Ha álcázom magam és még nincs lefoglalva :)

Fércművek írta...

Sajnos már elkelt. :(

Barbi írta...

Könyvtáros elkelt?
Üdv: egy könyvtáros :))

Fércművek írta...

Igen, az is, már books felirattal is, de ilyen szavakat mindig kutatok, úgyhogy lesz még szerintem. :) Csak így esélyem sincs boltba feltölteni őket. :)

cao írta...

Szia! A "bőr" megvan még? Szép estét!

Fércművek írta...

Az még pont megvan. :)

Negra írta...

...én még csak most keveredtem ide hozzád, de máris szerelembe estem...
Gyönyörűek ezek a láncok!
Van valami konkrét hely, ahol meg lehet tőled vásárolni őket?
Mert láttam, hogy Meska... de pl. ezeket a láncokat ott nem találtam meg...