2012. február 1., szerda

3

3 éve blogolok. Éppen. Most nagyon kevésnek tűnik. Írtam már idén összefoglalót, aki régebben követ pontosan látja honnan hová tart az életem, úgyhogy ez a rész most kimarad. Nem csak a blog, hiszen vele párhuzamosan új életet is kezdtem, bár ezt a kezdetekkor még nem is sejtettem. Ez lett az életem, a munkahelyem, a hobbim, a mindenem a család mellett. Ez így egy szép történet, de mégis van, amin változtatni kell. Mert amíg minden lelkesedésemet, időmet, szabadidőmet a fércműveknek szentelem, néha úgy érzem, hogy más szempontból meg elhúz mellettem az élet, sok fontos dolgot kihagyok a mindennapokból. Az utóbbi hetek is ezt igazolják.Úgyhogy az idei évre nem csak "szakmai" terveim, fogadalmaim vannak. Megfelelő időbeosztással és odafigyeléssel - önzőség vagy sem - idén magamra is legalább annyi időt szeretnék szánni, mint a munkámra. Ezt talán nehezebb is lesz megvalósítani, de úgy gondolom, hogy ez a befektetés is meg fog térülni.
Kedves, olvasók, nektek köszönöm a figyelmet és remélem a következő 3 évben is itt lesztek. :)

Természetesen nem múlhat el szülinap játék nélkül és egy valódi újdonságot hoztam nektek. Én már elkezdtem az olimpiai felkészülést Londonra. :) Talán ilyen formában a nőket is jobban leköti a sport. :) Aki szeretné az első példányt, csak hagyjon egy kommentet.
Itthon is megünnepeltük a nagy napot és ezt kaptam a fiúktól:


Sőt, itt még nincs vége, mert Lacótól kaptam egy új honlapot. Nézzétek meg itt. :)

Szép napot mindenkinek!

Határidő: február 5. este 8 óra

185 megjegyzés:

muzlyke írta...

én szeretném! :D jó lennem megnyerni! gratu a 3 évhez és a szép munkáidhoz!

klakla írta...

boldog szülinapot! (:

Kata írta...

Szívből gratulálok a 3 évhez és még legalább 15 x 3 - at ;)
Gratulálok az új honlapodhoz is :D

dyna írta...

szívből gratulálok és még sok-sok három évet kívánok! ;)
az utcatábla pedig zseniális és a honlap is szuper, végigmazsoláztam a menüpontokat. :)

Mimi írta...

hu de szep!
es az a szoveg....de igaz! hajra hajru uj elhatarozas!:)

Ida írta...

boldog blogszülinapot! sikeres és kreatív évet kívánok!

http://youtu.be/ALVzsRaJD9g :)

Dotya írta...

gratulálok a 3 évhez! én majdnem a kezdetektől figyellek! :)
csodás MINDEN :)

lumidesign írta...

gratulálok, a 3-as egy szép szám :)

Bodza írta...

Boldog blogszülinapot! Gratulálok :)
a nyaklánc meg nagyon tetszik :)

regi írta...

Gratulálok, boldog évfordulót! :)

Evelin írta...

Wow, ennyi év, nem semmi... Gratulálok :) De ha visszagondolok, annyi mindent megvalósítottál ez idő alatt, hogy még sokkal többnek is tűnik!! Azért azt meg kell,hogy jegyezzem, a személyes történeteid miatt is nagyon szeretem látogatni a blogod, a lénykérős sztorid a legjobb! :)

(Olyan izé ezek után ideírni,de hátha nem egyértelmű: jöhet bármi ami tőled van! :D)

(cemucc@gmail.com)

Mortisha írta...

Gratulálok!:)
Még legalább 10x ennyit:)

Reby írta...

Csatlakozom a gratulációkhoz, remélem, a 33-adikat is megünnepled majd.

A lánc pedig fantasztikus, ha valahol, nálam ígérem, jó helye lesz :)

Beata írta...

Gratulálok és további jó blogírást!

Sviro (Ildi) írta...

Nagyon boldog születésnapot! Én köszönöm Neked a fantasztikus ötleteket, a szebbnél szebb alkotásokat, mindig jó Nálad nézelődni. Igazán örülnék, ha én nyerhetném meg ezt a medált.
További szép alkotó éveket kívánok!

Nina írta...

Gratulálok és a legjobbakat kívánom még sok-sok évtizeden át :))
Klassz ez az olimpiás lánc :)

bibiagi írta...

Juj én is szeretném :))

Judit írta...

Jött a fülbevaló mánia, gyűrű mánia, és most már sikerült elérnie a nyaklánc mániának is, jaj jaj szegény fejem :-D

Krizzta írta...

Boldog szülinapot! Nemrég találtam rád, de rajongód lettem, a hóemberes kitűzőm mindig feldobja a napomat! ;)

FriStiKati írta...

Boldog Blogszületésnapot!
NAGYONNAGYON! :-)

Babra írta...

Gratulálok a 3 év bloghoz, hogy követted az álmaidat és ez lett a munkád és kívánom, hogy az idén sikerüljön annyi időt fordítanod magadra, amennyit szeretnél:)
És a láncot is szereném, naná:D

pop rock írta...

éljen a fércműves olimpia lánc! :)

Dyngo írta...

Boldogat! :)

Ági írta...

De jók lettek, gratulálok az új bloghoz is, a szülinaphoz és a gyönyörű munkákhoz is! nagyon tetszik a lánc is, szeretném megnyerni :)

Tamcsi írta...

Boldog blogszülinapot!
Nagyon klassz a honlap (is)! :)
A láncot nagyon szeretném :)

teliorsi írta...

gratulálok és a lánc csodàs! jo lesz nekem az olimpiára! (:

Halász Csilla írta...

boldog blogszülinapot....
szép az ajándék ékszer...és édesek a fiúk hogy ilyen tuti ajcsikat csináltak nekedű:))

Judit írta...

Boldog blogszülinapot! Még sokszor-sokszor ennyit. :)

florentine írta...

Igen, így érdekel engem is... Szuper a lánc!

Roni írta...

Gratulálok az évfordulóhoz! Nagyon szép a nyaklánc. :)

kriszti... írta...

Boldogságos harmadik szülinapot! :))

andrea írta...

Gratulálok az évfordulóhoz és kívánom, hogy minden amit elterveztél erre az évre teljesüljön!
Különösen kívánom ezt nekünk, magunknak olvasóknak, hiszen, ha az idézet valóra válik, mi csak jól járhatunk! : )

evelin írta...

gratulálok :)

Kedy ♥+♥=♥ írta...

Tetszik! De jó lenne! :)

Zsóka írta...

Boldog blogszülinapot! Az ünnepelt ad ajándékot? Én elfogadnám ;)

Thimmyke írta...

De jól néz ki! =) Nagyon szuper lett! =)

Erzsébet írta...

Gratulálok az évfordulóhoz és Én is szívesen hordanám ezt a nyakláncot ! :-)

Névtelen írta...

boldog születésnapot!

(Mezei Emese)

Névtelen írta...

Gratulálok!
Nagyon szép a lánc. Természetesen szeretném!
Kővári Lilla

balzsam írta...

Gratulálok! És persze én is szeretnék nyerni :)Bertalan Adél

Bielitzky Viktória írta...

Vmiért nem látszik az előző 2 hozzászólásom. :-( Na mindegy... Csak annyit írtam, h gratulálok mindenhez!!! :-D És köszi a játék lehetőséget, meg remélem meggyógyultál végre!?

Névtelen írta...

De jó lenne megnyerni, ebben izgulnám végig a közvetítéseket! Boldog blogszülinapot, Fércművek! Kriszta

kviktoria83 írta...

Boldog születésnapot!

Purple Ragdoll írta...

Boldog blogszülinapot! :)
A nyaklánc pedig nagyon ötletes! :)

Névtelen írta...

Nagyon szeretném!!! Boldog szülinapot fércművek blog :DD
Vank Melidna

Fáni írta...

Gratulálok! A tervek megvalósításához pedig csak ennyit: mindent bele! :)

A nyaklánc pedig nagyon, mint nagyon, baromira tetszik, szeretném. :)

Bernadett írta...

Gratulálok! A lánchoz is :)

L R írta...

Juj... egyszerűen SZÉP ^^ én is szeretném :)

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! ^^

Dia írta...

Örülök, hogy ilyen régóta olvashatjuk ezt a csodálatos blogodat és természetesen az új blogod is gyönyörű!

A nyaklánc meg meseszép, pont illene egy pulóveremhez :-) :-)

Névtelen írta...

BSZ! :))
A honlap egyszerűen nagyszerű ;) és persze én is szeretném a nyakláncot :) Sisák Tímea
timeasisak@gmail.com

szszila írta...

Boldog Születésnapot! :) Nagyon szép a lánc!

Szakács Szilvla

Muttyompötty írta...

Boldog szülinapot :)!!

zsozsika írta...

Ez a világon a kedvenc napom, mert ez nekem is a szülinapom. És én rajongok ezért. A nemzeti hülye járás napja is ma van, de annak kicsit jobban örülök, hogy a blog szülinapja is. :)Ez így menő.

Lidércke írta...

Nem először mondom, hogy a férjed nagyon profi! Szuper a honlap!
És a nyaklánc is. :) Gratulálok a szülinaphoz! :)

kicsilány írta...

Ezzel a vidám dallal kívánok boldog blogszületésnapot, Neked pedig szép napot!

http://www.youtube.com/watch?v=Bgx4w0lFIao&feature=youtube_gdata_player

Kata

anna írta...

gratulálok a szülinaphoz, és a munkáidhoz!

Hajnalka Nagy írta...

szuperfantasztikus!!! :)

horimarika írta...

Gratulálok!!!

Névtelen írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz!
Margó

Barbi írta...

Gratulálok Drága Judit! Gyönyörű ívű 3 év, én figyelemmel követtem mindet! Valósuljon meg minden álmod! Ez a honlap irtó pöpec! Puszillak! (Hétfőn is agyon dicsérték a jobb-bal fülit - a kölkök nem bírják megunni :D)

Emi írta...

Boldog szülinapot!

Erzsébet írta...

Hogy elröppent az a 3 év, ugye? Végig követtelek és ímádom minden alkotásodat, a fércektől elkezdve a táskákon keresztül az ékszereidig :-)

Adrienn Tóth írta...

Boldog Születésnapot kívánok! (:
Még jó sok legyen!

Eszter írta...

Próbálkozom....

Boldog szülinapot kívánok és szeretnék részt venni a játékban ! :)

ikercsajok írta...

Gratulálok, már régebb óta követlek, oda vagyok a "műveidért"!Te vagy az egyik , olyan blogger, akinek a bejegyzéseit mindig megnézem, ha nem is kommentelek túl gyakran:)

Kála írta...

Sok-sok boldogot :-)! Gyönyörű a lánc, a honlap, de a lényeg h irtó jófej családod van!!! :-D

Győr Fruzsa írta...

Boldogságos születésnapot! :) A lánccal tényleg el lehet kezdeni a hangolódást az Olimpiára! :P

aletta írta...

Boldog szülinapot! Gratulálok az új honlaphoz is!

Zsiri írta...

Gratulálok és boldog blogszülinapot :) A lánc mesés!

kovtama írta...

Én is szeretném:) Sok kitartást neked és sok örömöt a munkádban.

Gabb írta...

gratulálok :)

Ari írta...

Gratulálok, mindenhez!!!:)

cao írta...

Boldog szülinapot!

Ha aláírásokat szeretnél gyűjteni az utcanév megvalósításához, állok rendelkezésedre.:)

És persze örülnék, ha részt vehetnék az olimpián a nyakláncoddal...

Anett írta...

BoldogBlog sszületésnapot!
Nagyon szép az ajándék honlap!

Krizantám írta...

Nagyon klassz 3 év van mögötted!
Szívből kívánom, hogy megvalósulhasson minden terved és a teljes kiegyensúlyozottság az életed minden területén!
(Az én blogom is épp most indult, de még csak 1 éve! Ennek az 1 évnek többek között az a bizonyos blogtalis személyes találkozásunk is egy kiemelkedő pontja volt...:-) Nagyon mély nyomot hagyott bennem!)
Én bizony mindig szívesen jövök a továbbiakban is!
Szeretettel: Kriszta

hslg írta...

jajjdejó ötlet! :) nagyon tetszik, szeretném! :)

Nadirah írta...

Gratulálok és köszi a lehetőséget!

bettina. írta...

Gratula! é nagyon-nagyon szép!én is szeretnék rá jelentkezni!!!

zoe880801 írta...

Gratula! Még sokszor ennyit! :) Jöhet ez a szépség:)

Susu írta...

Nagyon boldog születésnapot!
Remélem, még sokáig gyönyörködhetünk az alkotásaidban. :)

Vámossy Brigitta írta...

Gratulálok az évfordulóhoz. Remélem a szerencse most nekem kedvez.:)
Köszi a játékot!
Üdv:
Brigitta

pallics írta...

Ma államvizsgáztam! :) Szóval nagyon át tudom érezni az ünnepi hangulatot!!! További sok jó ötletet kívánok!

dodo47 írta...

Én is, én is!
Boldog szülinapot!

jedina írta...

Gratulálok a 3 évhez, s a csodaszép alkotásokhoz is :) ez az olimpiai nyaklánc is nagyon szépre sikeredett :)

e-girl írta...

én is szeretném :)

Detti írta...

Nagyon boldog születésnapoooot!:)
Imádom az olimpiát így is meg úgy is!<3

Mircsike írta...

Nagyon tetszik...egyedinek és ötletesnek tartom ezt a nyakláncot:)

evicke írta...

További sok sikert és lelkesedést és szépséget kívánok! :) A honlap szuper lett :)

Bodros írta...

Gratula!
Én szeretném megnyerni a láncot:D

Névtelen írta...

Ó, boldog blogszületésnapot! :)
A nyaklánc pedig nagyon tetszik! ;)

Asipike írta...

Boldog születésnapot! :) én is játszanék a nyakláncért! :)

genovevagemma írta...

Gratulálok a 3 évhez és a sikerekhez!
Nagyon szép és nőies! ;)

czemoorsi írta...

En is szeretnem megnyerni! :)
Boldog-boldog szulinapot!

Spalibaba írta...

Boldog szülinapot kívánok és további kellemes alkotást, már csak azért is, hogy még sok ilyen szép láncért játszhassunk a jövőben...! :)

Anikó írta...

Írtam egy hosszút, de elveszett!
A lényeg, hogy Isten éltesse a blogodat és Téged is!

És természetesen szívesen hordanék ilyen sportos kincset. :-)

Üdvözlettel,
Panka

Vida Judit írta...

nagyon jó ötlet az az ötkarikás nyaklánc :)

csigaszabo írta...

Isten éltessen sokáig!!!

Névtelen írta...

szeretném én is! Gratula a 3 évhez!

jKáldy írta...

Boldog születésnapot!
És én is nagyon örülnék neki :))
Káldy Julcsi

boGár krea írta...

Éljen-éljen! :)
Szuper az új honlap, szép, letisztult, nagyon tetszik!
Zseniális ötlet az öt karikás lánc!

És a legfontosabb: kívánom, hogy sikerüljön betartani az új elhatározást! Nagy akaraterő kell hozzá - tapasztalatból mondom -, de feltétlenül megéri. Nagyon szurkolok, hogy sikerüljön!

Laura írta...

boldog szülinapot, szeretném megnyerni a láncot persze:)

juccsi írta...

Gratulálok a blogodhoz, a "régihez" és a gyönyörű újhoz is, és természetesen a munkáidhoz is, állandó rajongód vagyok! :)
Jól jönne a lánc, mert márciusban költözöm Londonba... :)))
Dénes Júlia
denes.julcsi@gmail.com

Etincelle írta...

Olimpia!
Boldogságos szülinapot!

Vera Emma írta...

Nagyon boldog blog évfordulót remélem én nyerem ezt a gyönyörü nyakláncot. További jó fércelést kívánok legalább ennyi ideig !

Zsuzska írta...

Gratulálok, hogy óvodáskorba léptél! :) Az új honlapdizájn szuper, az utcanévtábla nemkülönben!
Szép napot kívánok Neked!

Dittygirl írta...

Gratulálok! Örülnék az ötkarikás fércnek, hiszen már azt is mindenki megdicséri, ami most van :) Nagyon különlegesek a munkáid!

Koós Viki írta...

Gratulálok a 3 évhez és a sok szépséghez,ami ez alatt született! Nagyon tesztene a lánc...:)

mágika írta...

Úgy kell nekem, mint sportolóknak az olimpiai arany :) Boldog blogszülit!

Juli írta...

Boldog blogszülinapot, és még nagyon sokat!
Nagyon csini a nyaklánc, csajosan sportos ;)

Névtelen írta...

Csatlakozom a jókívánságokhoz! És nagyon ötletes, csini a lánc :) szeretném.
üdv:
Nagybalyi-Szántó Orsolya

Eszter írta...

Boldog Szülinapot! Gratulálok! :)

dandelion írta...

Boldog blogszületésnapot!
Klasszak a munkáid! csak így tovább:)

Judit írta...

Gratulálok, remélem még sokszor három évig követhetjük a munkádat!

A nyaklánc - mint mindig - csodás!

Csenge írta...

Boldog szülinapot!

A nyaklánc ismét nagyon szépre sikerült!

Névtelen írta...

Szívből gratulálok!!!!
És önző módon szeretném!!!!!!!
Holló Eszter

soledad írta...

Boldog Blogszületésnapot!
Szeretem a színeit!:)
Örülnék neki!:)

Eri ka írta...

Boldog blogszülinapot!!
Már régtől szeretnék egy láncot tőled, de most hátha sikerül.

Ruzicska Sára írta...

még sokszor 3 évet!!! :)
várom az idei első wampot! :D

polippetra írta...

gyönyörűek a munkáid, és irigylésre méltó ahogy kezeled a családod és a munkádat együtt.

csak így tovább!

Anna írta...

Boldog blogszülinapot! :) Még sokszor ilyet!!!!
És ez az utcanévtábla, valami eszméletlet :D nagyon ötletes! :)

Névtelen írta...

Szia! :) Én csak nemrég találtam Rád és az oldaladra és nagyooon-nagyooon tetszik minden amit csinálsz!!! :))) Már az is ajándék hogy megosztod velünk ezt az oldalt! Kösziiii! :) És persze büszkén viselném a nyakláncodat is itt Londonba. :)
És kívánok Neked még sok-sok szép ötletet! :)

d.zsizsi@freemail.hu

hupsz írta...

Nagyon boldog blogszülinapot kívánok! :)
A nyaklánc nagyon ötletes. Szeretném. :)
Az utcanévtábla is parádés. :D
Petra

Judit írta...

Még emlékszem, amikor a mekiben találkoztunk először, vannak pillanatok amiket nem lehet elfelejteni:) Mennyi minden történ azóta:) Ez a nyaklánc megint egy Juditos frappáns ötlet, na de ez az utcatábla:))) ez talán most lepipált, de gondolom nem bánod, és büszke vagy a fikra, megyek megnézem az új honlapod:) Boldog harmadikat:)

Szabó Zsuzsi írta...

Gratulálok :)

Málna írta...

Boldog blogszülinapot! :)

Zsuzska írta...

Kedves Jutka!
Annyira emlékszem az elejére! Majdnem egyszerre kezdtük és még olyan kevesen voltunk!!! Olyan hálás voltam Neked minden kommentért! Ès amikor megjött Fércnyúl - az örömünk az égig ért! http://zsuzskavegyesboltja.blogspot.com/2009/11/zsuzskanak-pakkja-erkezett.html
Szerencsére Te sokkal kitartóbb - és tehetségesebb vagy, mint én, folytattad a blogolást,ezért még nagyon nagyon sok,sorban következö születésnapot kívánok nagy szeretettel! Zsuzska Salzburgból
(Láttam egy másik Zsuzskát is, ezért a megkülönböztetés)

Ritus írta...

Nagyon ötletes! Boldog szülinapot!

Ágota-Lencsi Művek írta...

Naná, hogy nevezek a nyakláncért!

Nagyon Boldog Blogszülinapot kívánok!:)Irtó jó ajándékokat kaptál!

Brigitta írta...

Meseszép!Boldog szülinapot:)
Köszi a játékot!

Mtunde írta...

IGEN,IGEN,IGEN, szeretném, vagyis YES, YES, YES!
Gratulálok!!!

EZT MŰVELEM írta...

Valamiért nem megy át amit eddig írtam, de szép és szeretném és gratulálok...

kelbimbó írta...

boldog blogszületésnapot! még sok ilyet! :)))

Györgyné Burka írta...

Jelentkezem,szeretném megnyerni,de jó is lenne:)

cskrisz írta...

Kedves Fércművek Blog! Boldog szülinapot! Nagyon szép az ajándék, én is jelentkezek a játékra

Névtelen írta...

Naná, hogy akarom! :)

Anais

Névtelen írta...

gratulálok!

Névtelen írta...

süle judit voltam

Szilvi írta...

Szuper ajándék, ugyan a sokadik vagyok a sorban de hátha mégis nálam kötne ki. Remélem megvalósul az amit elképzeltél és lesz időd élni is.

Kalex © írta...

Boldog szülinapot, és még legyen nagyon sok, sok örömöd az alkotásaidban!!! :o)

Dalma írta...

Juujj, ez a nyaklánc gyönyörű, imádom ezeket a színeket! Boldog bolt szülinapot!:)Hajrá a bolttal, nagyon szuper dolgokat készítesz!!

Jucee írta...

Én is szívesen viselném :)
Gratulálok a 3 évhez, nagy idő!

Szabó Zsófia írta...

Fantasztikus! Gratulálok! :o) Nagyon helyes ez a nyaklánc! Szeretném.

írta...

Boldog születésnapot a blogodnak! Remélem előbb-utóbb saját webshop is lesz majd :)

Kisnyul írta...

Micsoda ötlet! Csak ámulok és bámulok! Gratulálok a születésnaphoz! Örömmel látom, hogy nagyon közel vagyunk egymáshoz, fantasztikus ez az utcatábla! A honlapod csúcs! Még sok-sok fércet kívánok neked és nekünk! :)

Veronika írta...

Én is, én is, én is :) Gratulálok!

Névtelen írta...

Nem látom sehol a korábbi megjegyzésem.. sebaj, írok újat.

Sok sikert kívánok a terveidhez, remélem, minden összejön, ahogy szeretnéd!
Gratulálok az elmúlt 3 évhez! Nagyon tetszik a stílusod, egyedi, bárhol felismerhető, semmi mással nem lehet összekeverni a munkáidat :D Ez a nyaklánc is nagyon tetszik!

Magvas Judit

Graaf-Zabos Erika írta...

Nagyon jó ötlet, gratula! Téged ismerve biztos londoni/brit mintás is készül majd :)

Szeretem a szépet...:-) írta...

én még csak friss bekapcsolódó, nem 3 éves tősgyökeres, de azért így is gratula és remélem így is lehet játszani:):)és természetesen mondanom se kell, h annyira tetszik minden, azért ragadtam itt...:D
Szoboszlai Lea:)

grotika írta...

Gratulálok! Nagyon tetszik amit csinálsz. :) Csak így tovább!

Lara írta...

Különleges szine van.Gratulálok az évfordulóhoz.

Névtelen írta...

Ria, Ria, HUNGÁRIA!
Boldog Szülinapot!!:)

Makka írta...

Boldog szülinapot :D

F.Gina írta...

Tökéletesen igazad van, kívánom hogy sikerüljön megtalálnod a megfelelő középutat. Boldog blogszülinapot !

Csepi írta...

Isten éltessen még sokáig! :)

Betti írta...

még sokszor 3 évet neked, nekünk!

Rólam írta...

Ismét egy nagyon szép lánc! Gratulálok az eddigi 3 évhez és még több ilyen 3 évet kívánok!

Brigi - Silver Princess írta...

Én egyébként is szeretem az Olimpiát, szóval jó lenne ezt megnyerni :D

Gratulálok neked ehhez a három évhez, még ennyit kívánok legalább :)

Falusi Fruzsi írta...

En is nagyon szeretnem a lancot es tovabbi szep alkotasokat kivanok!:)

..buborék a Város felett írta...

Kezd nálunk a "magaddal foglalkozást":)
Gyere el egyszer hozzánk egy próbára, mondjuk a Női jógára:)
A nyakláncot pedig stílszerűen én nyerhetném, már csak a sporttal való kapcsolódás miatt.....kicsit hazabeszélős indok, de próbálkozni lehet:)

..buborék a Város felett írta...

Jajj, és boldog 3. szülinapot és további rengeteg inspirációt Neked!

Nóri írta...

Boldog szülinapot! :)
(nekem is február 1 a szülinapom, csak nekem ez a 19. volt :D)

annapanna írta...

Boldog blogszülinapot! Újabb remek kombináció, szívesen viselném az elsőt közülük!

Névtelen írta...

Boldog Szülinapot!
(Mezei Éva, vica1985@citromail.hu)

Noémi írta...

Nagyon boldog blogszülinapot!!! :)
Csudiszép ez a lánc... :)
Noémi

Névtelen írta...

Gratulalok, boldog szulinapot!
A lanc gyonyoru es orommel viselnem:)

Tündéri Lonka írta...

jajj igen szeretném!!

Farci írta...

Minden jót kívánok! :))

june írta...

boldog születésnapot! :) bízom benne, hogy hátha megnyerem, tökéletesen illene a fércművek jegygyűrűmhöz.. :)

°csillagocska° írta...

egy ilyen gyönyörűséget bárki szívesen fogadna :) én is kérném, bárcsak megnyerhetnéém!

Névtelen írta...

Szuper ötletes, nagyon tetszik! És egyébként is sportrajongó nő vagyok. :)

Fehertulipan írta...

Boldog Fércművek Napot! Imádom ezt a nyakláncot!! :)

Edits Konditori írta...

gratulálok neked!A blogod szuper,egy ideje már olvaslak de mindig megtudsz lepni valami újal.

Ágnes írta...

Az utcatábla zseniális, a nyaklánc is! Szeretném megnyerni, ha már nem jutok ki Londonba.

Jenna írta...

Boldog születésnapot a fércműveknek, további gyönyörű ékszereket és jó munkát! :)

M. Mira írta...

jajj de jó lenne : )

fillérekből ragyogó nő írta...

boldog szülinapot Fércművek-blog :)))) jó kis nyaklánc ;))

Lilla írta...

jajj nagyon szép! boldog szülinapot fércművek! :D

Tim... írta...

Boldog Szülinapot!^_^
Mivel mostanában mindenem a pasztell, játszanom kell!

Murvay Rebeka írta...

Happy Brithday :D

amadeus írta...

Gratulálok, és egyben bejelentkeznék ezért a szépségért. lesz szerencsém a helyszínen drukkolni a magyar csapatnak, büszkén viselném mindennap :) (Horn Andi)

kakaotittam írta...

Boldog szülinapot:))

Vera írta...

Boldog szülinapot! És ha ott nem lehetek, ezzel a nyakamban drukkolnék :-)

Theia írta...

boldog szülinapot! :)

sz_dorcsi írta...

Boldog Születésnapot! :)
Nagyon szép, jó lenne megnyerni, és utána hordani..:)

dóri b. írta...

csudaszép! boldog szülit, még sokat! ;)