2012. február 29., szerda

Báránykodás

Nem tűntem el, csak a bárányhimlő miatt újra éjszakai üzemmódban vagyok. Ha szerencsénk van, akkor két hetes program, ha láncreakcióban kapja el Barnus Ambrustól, akkor egy hónap is kinéz. Boldog nem vagyok, de jobb ezen most túl esni és tulajdonképpen a szobafogságon kívül nincs sok gond.

Főleg megrendelések készülnek, ezért sincs mutogatás, de azért újdonságok is készülnek. :)

Mutatok is egy kis ízelítőt. A másik oldalt majd akkor ha sikerül szép képeket készítenem a másik oldalról. :)


A képek között találtam azért mutogatni valót:

3 megjegyzés:

BorsheCraft írta...

áhh, elveszett, amit írtam !
szóval épp a szobafogság okát jöttem firtatni... nálunk 10 nap kényszerszünet volt, abból a 4 nap,a mi igazán nehéz. mentolos hintőpor és szódabikarbónás fürdőzés volt a gyógyír. kitartás neked és a fiúknak is! nem lesz az egy hónap, "csak" 20 nap, de ha jön a napsütéses jó idő, az kedélyjavítólag hat :)

patonaifabian írta...

Túlélhető...az FB-n írtam nem tudom olvastad -e mi egy homeopátiás szert használtunk és nekünk teljesen szuper volt. A neve Rhus toxicodendron...4 óránkét öt bogyó és nem volt viszketek, volt éjszakai alvás....jó volt....csak mondom...hátha
S nagyon köszönöm a meglepetést bearanyoztad a napom! :)

Hajnalka Nagy írta...

jobbulást a fiadnak! kitartást Neked!! fene tudja, most egy húzós minden félórában felébredő kicsivel ma pihentebb vagyok, mint tegnap, amikor még kutya baja volt..vhogy felcserélődtek a napok vagy mi :D

ÉS most látom milyen különleges dbok születtek! :) grat és nagyon tetszetősek, már írtam fb-levélben, h mindenképpen kerek medálos érdekel, de nagyon! most ez a marriage se rossz....:) nhéz lesz kerek medálosból választani nah...:)