2012. február 23., csütörtök

Egyszerűtől a színesig

Mindegyik más miatt tetszik. Esténként, levezetésként állítottam őket össze. Halkan mondom, hogy talán a világoskék semmiség a legkedvesebb, csak a többiek meg ne hallják. :) Este feltöltöm őket a boltba. Merthogy cserébe azért, hogy most egy ideig nem vállalok további megrendeléseket, rendszeresen töltögetem a boltot. Jövő héten a fércek is sorra kerülnek hosszú kihagyás után, de sajnos - szerencsére, kopp-kopp :) - más úton-módon, de elfogytak. Pótlásuk folyamatban. :)



Ja, majd elfelejtettem, ebből az eresztésből a kedvencem a kék, de a legkedvesebbet képtelen voltam normálisan fotózni, úgyhogy arról egy béna képet kaptok, mert ez a legtöbb, amit ki tudtam hozni a helyzetből. A finom pasztell színeket nehéz visszaadnom fehér háttéren, pedig annyira szép.

A korábban mutatott madárkás karkötőhöz képest az a változás, hogy a keretes alapanyagaimat használtam itt. :)

16 megjegyzés:

Zazálea írta...

Judit, hát ne fehér elé tedd! (javaslat volt csak)

Fércművek írta...

Jaj, de tudod, hogy mániám. :( De majd, ha megtanulom lekerekíteni a képek sarkát, akkor lesz más is. :)

Judit írta...

Szépek! :)

Hegemony77 írta...

Mindegyik nagyon szép! A 3-4-5 a kedvenc :)

Névtelen írta...

Hát, ezek a pasztellszínesek!!!Nagyon szépek! ZKriszta

patonaifabian írta...

A nagyon színes, mert színes....a rózsás, mert pasztel, a kék, mert finom, a barnás, mert ...csak:)

poppy montgomerry írta...

szia Judit, a 3. és 4. darabnak van már gazdija?:)

Fércművek írta...

Nem, még nincs. Eltegyem neked? :)

Mtunde írta...

Az 1. és a 6. lehetne az enyém??? :) Vagy várjam meg, míg feltöltöd?
Tünde

Hajnalka Nagy írta...

wow, de csudásak!!! :)

Fércművek írta...

Az 1. és 6. még szabad. Írok. :)

katacs írta...

Szia! A rózsásért már jelentkezett valaki? Ha nem én szeretném.

Névtelen írta...

Elegánsak, bűbájosak, kecsesek, szépek! Kati

Halász Boróka írta...

Ez a lila-narancs-sárga karkötő valami gyönyörű!!!

Csilla írta...

Jutka, esetleg a 6. vagy a 7. megvan még?

Fércművek írta...

Nem, ők már elkeltek sajnos. :(