2012. február 7., kedd

macaron 2.0


Sokat tanulok útközben. De legalábbis próbálom felcsipegetni a tudást. Nagyon jó sok emberrel beszélgetni, mert annyi minden kiderül útközben. Azt hiszem erre szokták mondani, hogy kérdezni kell, az már a fél válasz. Sok ötlet kavarog non-stop a fejemben, de azt is meg kellett tanulni, hogy adott technikák mire alkalmasak. Nagyon szeretek az ékszereken is agyalni, de aztán össze kell ülni a kupaktanácsnak, hogy az ötlet, hogy valósítható meg. Néhány papíron remekül mutató formával kudarcot vallottam, de ez nem történet vége, mert el kell készíteni tökéletesre, annyira tetszenek.
Amíg azok elkészülnek, azért mutatok újdonságot. Már sokszor írtam, hogy szép lassan szeretném az ékszeralapokat saját tervezésű és készítésű darabokra cserélni. A következő állomás a macaron láncok újragondolása volt. Nagyon szeretem, ha a gombokat keretbe foglalhatom. Attól nekem valahogy még kerekebbek lesznek és szerintem ékszerként is komolyabbnak hatnak. Mindenféleképpen szerettem volna egy kétoldalas medálalapot és nagy vágyam volt, hogy körbe fusson rajta a márkajelzés. Nagyon köszönöm mindenkinek, aki velem kalandozott és végül megoldottuk a feladatot. Mert ez mindig csapatmunka. :)




Tény, hogy így kevésbé macaron-os, de kétoldalas és komolyabb. Egyébként pont a különbözőségük miatt továbbra is készítem majd az eredeti macaron láncokat is. Úgyhogy lesznek a könnyedebb, filigránabb kétoldalas macaron láncok és a rusztikusabb, komolyabb darabok 2 in 1 néven.

2 megjegyzés:

ikercsajok írta...

de szépek! kellesz egy nyárra:)

Mtunde írta...

Nagyon jó lett, szerintem is komolyabb!!!