2012. március 28., szerda

EGGtivity

Valamikor a télen a kezembe került egy kagylóból készült fülbevaló. Szerelem volt első látásra, már csak fel kellett kutatnom hol juthatnék én is ilyen alapanyaghoz. Nem a kis vékony lapocskára gondolok, hanem a vastagabb kivitelre, amit olyan jó kézbe venni. Nem sokkal utána olvastam a hazai kagylógomb gyártásról anno és akkor már tudtam, hogy ezt ki kell próbálnom. Az csak hab volt a tortán, hogy olyan csepp alakút is találtam, amilyet én is használok a csepp kollekcióhoz. Gondoltam nyárra tökéletes alapanyag a sok tengeri herkentyű/minta mellé. :) Tegnap meg is érkezett az első szállítmány és valahogy a friss sárga bőrök mellé tettem le a csomagot. Gondolat gondolatot követett - majd persze jött a tett - és már készen is volt a legújabb húsvéti őrület. :)

8 megjegyzés:

Kála írta...

:-DDD

hentaii írta...

Nagyon kafa! :) Kár, hogy nem vagyok fülbevalós...

katafolt írta...

Jaj,na,ez ennivaló :)))

Szabó Zsófia írta...

Hát ez! :DDD

Erika írta...

Ez azért történt, mert működött a gondolat ereje :D ... Szép darab lett belőle, kíváncsi vagyok a folytatásra is :)

Névtelen írta...

Én rántottát és omlettet is szeretnék! :)))))K5

Fércművek írta...

Sok a dolgom, csak főtt tojásra futotta az időmből. :)))

Tündéri Lonka írta...

annyira jó :D