2012. március 20., kedd

Lépcső

Világ életemben olyan házról álmodtam, amiben van emeletre vezető lépcső. Most ilyenben lakunk, már több mint 3 éve. Azóta persze tudom, hogy az álom az egy dolog és van a fránya realitás. :) Mert pár év múlva már lehet, hogy nem romantikus elemként élem meg a szép fehér lépcsőnket, hanem akadályként, de erről kár lenne előre károgni. :) A karácsonyi lépcsődíszeket ugyan leszedtük, de én nem akartam várni majd egy évet, hogy újra előkerüljön valami, viszont színekre sem vágytam igazán. Az legyen kint a kertben. :P Nem volt koncepció, csak szép lassan beteltek a kis pöckök. Kicsit eklektikus lett, de most egy darabig marad, ami apránként odakívánkozott. :)

7 megjegyzés:

FriStiKati írta...

IGEN! :-)

csigaszabo írta...

Minden vágyam, hogy végre ne legyen lépcső a lakásban... :)
Az ilyen apróságok azonban annyira fel tudják nemcsak a lépcső, hanem az egész ház hangulatát dobni, hogy csak na.

Hajnalka Nagy írta...

haha, jah a lépcsőket imádom, csak +mászni őket ne kéne haha... férjem előrelátó, mindenhol küszöbmentesre terveztette a házat és, ha már nem tudnánk lépcsőzni fel hálóba, majd leköltözik a hálónk oszt jó napot...:D 30-as éveink elején ezekre is gondolni lehet hülyeség, de praktikus, főleg h akár elképzelhető, h csak nyugdíjas korunkba költözünk be a házba "végleg" muhaha, hacsak másképp nem alakul a mostani életünk... (ha lenne egy köv.házproject egyszintesre tervezzük az tuti nagy belmagassággal és esetleges galériával itt-ott)

Fércművek írta...

Ezért is írtam, hogy mások az álmok és a realitás. :) Útközben sok mindenről kiderült, hogy csak elméletben működik. De milyen unalmas is lenne az élet ha mindig mindent tudnánk és biztosra mennénk. :)

Vacskamati írta...

Abból kell kiindulni, hogy miért is ne lennél hetvenévesen is olyan fitt, hogy párosával szeld a lépcsőt? :) Mondom én, akinél szintén kétemeletnyi lépcsőzési lehetőség van - szerintem szülés után ettől fogytam gyorsan.. :P

Minden lépcsőfokba szöget vertél? Nagyon szép pasztelleket és tárgyakat választottál.. és amúgy húsvétra is lehet gyönyörű girlandokat szerkeszteni, meg nyárra kagylókból, csillagokból... Szóval tényleg nem kell egy évig várni. :)

VKOrsi írta...

a festés után fehérre tervezem festeni a most tölgy színű lépcsőt :)

ilyen lesz a mienk is :D :D

Fércművek írta...

A lépcsőfokokba nem én vertem a szöget, de majd felújításnál, festésnél lesz korszerűbb pöcök is. :)
Én tervezem, hogy fitt legyek, de ezt majd még meglátjuk. Mondjuk ahogy változott az életem az utóbbi években, azt szoktam mondani, hogy azon sem lepődnék meg, ha két év múlva aerobic edző lennék. A mostani fizikumommal ez elég vicces elképzelés, de ahogy sose gondoltam volna, hogy olyasmivel fogok foglalkozni amivel most, még ez a váltás is belefér. Soha ne mondd, hogy soha. :)

Amikor ideköltöztünk ez a lépcső sem fehér volt, de szerintem nagyon jót tett neki. Az egyik legjobb dekorációs döntésünk volt beköltözéskor. :)