2012. március 7., szerda

Titkos project

Vadjutkával gondoltunk egyet. Először eddig jutottunk. :) Aztán egyre többször beszéltünk arról, hogy jó lenne valamit közösen is készíteni. Aztán a gondolatokat tettek követték. Végre ellátogattam a boltjába, ahol egy jót beszélgettünk és kitaláltuk, hogy mi legyen a közös nevező. Az nem volt kérdés, hogy a textil lesz, de még meg kellett beszélnünk, hogy milyen is legyen. A színekben hamar megállapodtunk, aztán jöttek az apró részletek, a rá jellemző csíkok és a frissen elkészült 5 szirmos virág formám - ha már közeledett a tavasz. :) És tádám, lett belőle két színkombinációban is saját tervezésű textilünk. Most már csak annyi volt a dolgunk, hogy a saját ízlésünk szerint ékszereket készítsünk belőle. Szerintem csuda tavaszi összeállítás kerekedett. :)
Olvashattok nála is a titkos tavaszi project-ről. 2 az 1ből :




A Vadjutka ékszereket megtaláljátok a boltjában, az enyémek hamarosan felkerülnek az enyémbe, csak előbb a nála hirdetett játék nyertese kiválasztja, hogy mit szeretne tőlem. :)

4 megjegyzés:

Gaby Erika írta...

Nagyon szép! Szerintem sikeres kollekció lesz belőle! Én kívánom hogy sikeres legyen, csodálom munkáidat!

Fércművek írta...

Látva Vadjutka ékszereit, nagyon sajnálom, hogy én nem használok ilyen selymeket, mert szinte simogatnak a képen. :)

Szabó Zsófia írta...

Jaj, de szuper! :o)

Anett írta...

natúrabb színben nem terveztek esetleg? :o)