2012. április 3., kedd

JÁTÉK

Játék. Mert a fércbook-on elérkeztünk 4500 rajongóhoz. Mert hamarosan itt a Húsvét. És mert megérdemlitek. :) Szóval csapjunk is a lovak közé, egy-kettő, na jó, háromra. :) Három láncot hoztam, szép sorban, 1,2,3 gombbal. A dolgotok egyszerű, csak jelöljétek be, hogy melyik nyereményt szeretnétek

Új sémával játszunk, ezért mindenkit kérek, hogy csak akkor jelentkezzen, ha megadja a nevét és elérhetőségét is - amit természetesen nem adok ki harmadik személynek - illetve beleegyezik abba, hogy a nevét, mint nyertes - ha ő az egyik szerencsés - közzé is tehetem a blogon, illetve a facebook-on.



Igazán egyszerű, nem? :)

A határidő: április 10. este 8 óra.

13 megjegyzés:

Lidércke írta...

Legszívesebben mindegyik köre tennék egy pöttyöt. :D Nagyon szépek! Gratulálok, és köszönöm a lehetőséget! :)

Bomboniera írta...

Nehéz a választás! Egyet estére, egyet napi bolondozásokhoz, egyet... meg csak úgy.

Gerti írta...

Köszönöm a lehetőséget a játékra! Nagyon szépek, ízlésesek a munkáid.

hentaii írta...

Húúú, végre! Nem csak a faszbukon lehet játszani... de a 4500, az nem semmi! :)

Kála írta...

Szépséges ez a sorozat :-) Köszönöm a játéklehetőséget!

-j- írta...

örülök a játéknak :) szépségesek!

Fércművek írta...

Örülök, hogy játszotok! :)

Kathy írta...

Nagyon jol neznek ki, es orulnek ha csak egyet nevezhetnek magamenak! :))Koszi a jatekot!

Névtelen írta...

Nekem a duó long tetszik a legjobban, de mindegyik nagyon szuper! Mint mindig.:)

Bejus írta...

Gyönyörűek!! Nehéz volt a választás,de azért sikerült meghozni,így én a 2.-ra teszem le a voksom! Nagyon boldog lennék, ha nyerhetnék tőled! :)

BMonica23, Mónika írta...

Nagyon szépek! Köszönöm a lehetőséget!

Adel írta...

Még időben jöttem játszani, huhh :)!

BeaAnyu írta...

Húúú, majdnem lemaradtam, de így legalább nem kell olyan sokáig izgulnom! :D
Köszönöm a játékot :D