2012. május 24., csütörtök

English breakfast

Előző héten volt egy találkozó, amire már nagyon vártam. Vica képeivel először a Meskán találkoztam. Szerelem volt első látásra. Olyan képeket készít, amire mindig vágynék, hogy készítsek. Itt meg is kukkanthatjátok őket és itt a bolt is. Mindemellett egy tündér is, de ő ezt biztos letagadná. :) Szóval nagy öröm volt, amikor összejött a találka, hiszen ő a ködös Albionban lakik. Kérdezte, hogy hozzon-e valamit. Én ezen gondolkodtam egy estét és arra jutottam, hogy nekem onnan csak a feeling hiányzik. És képzeljétek hozott. Mert ő még ilyet is tud. :)



Májusban már a júniusi Country Living-et lapozgatni és ilyen dobozból enni a kexet a reggeli teához... Hát mit is mondhatnék... autentikusan szedtem hozzá rózsát, Anais barátnőm már úgyis hiányolta, hogy idén meg sem mutattam a "termést". :)


Köszönöm a pénteki napot és a mai reggelt is! (eddig tartogattam, hogy legyen időm csak evvel foglalatoskodni. :)) )

5 megjegyzés:

Eva Nemeth írta...

tagadom bizony :) és pirulok is. és köszönöm is, mert nagyon jó volt!

Fércművek írta...

:)

Névtelen írta...

Óóóó, de jó Neked! Hiányzik a kert!:)

Anais

Rita nyirati írta...

óh....

Szilvi írta...

A júniusi számot én is megvettem annyira jó lapozgatni.Főleg, hogy eddig cudar idő volt errefelé. És ha jól sejtem hamarosan a polcon a júliusi is.