2012. május 23., szerda

A legfontosabb eszközöm

Igazán nem sokkal dolgozom és tulajdonképpen mindegyik nélkülözhetetlen. De talán ez a legfontosabb. Mert ha nem tervezek, rajzolgatok, skiccelgetek, firkantgatok, akkor nem lesz semmi. Van sok füzetem, szépek és még szebbek, de valahogy mindig a ceruzánál és a papíroknál kötök ki végül. Az ékszer terveket apró fecnikre rajzolom legtöbbször, de ha új férc van a láthatáron, akkor a nagyobbacska A/4-es papírok kerülnek elő. Nem csoda hogy vágytam saját ceruzákra. És lett. És nektek is lehet. :)


Mert álmodozni papíron nagyon jó. A következő 50 webes vásárlómnak küldök egyet a csomagjával, hogy ő is álmodozhasson papíron egy férceruzával. Hogy ne mindig csak a vásárokon történjenek a jó dolgok. Aztán lehet mutatni, hogy milyen fércművek kerülnek ki a ceruzák alól. :)


18 megjegyzés:

VKOrsi írta...

OMG :D
hol kell ezért vásárolni? :D :D :D :D

Fércművek írta...

:))) A lényeg, hogy ne vásárban. :)

VKOrsi írta...

az a veszély nem fenyeget :D :D :D

Hajnalka Nagy írta...

jesszus, de jó!! és megint picit magamra ismertem Benned :)
állandóan fecnikre írogatok, számolok költségvetést, meg néha rajzolok, régebb meg verseltem fecnikre...s a férjem mindig húz vele, h vesz nekem már rendes füzetet, de nem kell! mert van jó pár! vhgy fecnis vagyok, nah :D
fb-on rendelt cuccom az web-esnek számít? ;)

Fércművek írta...

Igen. :)

Rita nyirati írta...

Judit, milyen cerka? HB vagy B?

Fércművek írta...

Nincs ráírva, de szerintem HB lehet.

Évi blogja :) írta...

CSÚCS! :)

Tündéri Lonka írta...

ó, de jó! és nagyon kedves ötlet tőled!

Rita nyirati írta...

nagyon jóóó:)

a Matula ikrek írta...

Erről Tom Hanks jut eszembe, az A szerelem hálójában című filmben, mikor azt írja Meg Ryan-nek, hogy ősszel mindig rátör a suliholmi-vehetnék, és hogy úgy küldene neki egy kihegyezett ceruzacsokrot. :o)

Fércművek írta...

Kedvencem filmjeim egyike. :)

Szabó Zsófia írta...

Én kaptam már ceruzát! Épp a bölcsibe tartottam Petiért, hogy elhozzam, amikor kinyitottam a borítékot. Ott, az utcán, fel is sikoltottam, hogy juj de jóóó!, annyira meglepődtem. Köszönöm, Judit!!!!!!!! :o))) Nagyon tetszik!

Fércművek írta...

Akkor nagyon örülök! :)

Névtelen írta...

Do you have a spam problem on this site; I also am a
blogger, and I was wanting to know your
situation; many of us have created some nice methods and we are looking to trade methods with
others, be sure to shoot me an e-mail if interested.
Also visit my weblog drum tobacco

Névtelen írta...

Thankfulness to my father who told me regarding this blog, this weblog
is really amazing.
Also visit my web-site :: amphora tobacco

Névtelen írta...

What i do not realize is in fact how you are
not really much more smartly-appreciated than you may be right now.
You are so intelligent. You recognize thus significantly in terms
of this subject, made me for my part consider it from numerous
various angles. Its like men and women aren't interested except it's something to accomplish
with Lady gaga! Your individual stuffs great.
At all times take care of it up!
Also see my page > tattoo laser removal

Névtelen írta...

Thankfulness to my father who informed me concerning this weblog, this web site is truly awesome.
Also visit my blog - whitening cream