2012. május 23., szerda

Madárka



Lantos Judit kerámiáit nagyon szeretem, van is tőle jó pár szerelem első látásra darabom. 
Történt egyszer, hogy egy Ráday utcai boltban a kirakatba kerültek az ékszereink - igen, azokat is készít :) - és teljesen beleszerettem a párosításba. Az én sellő színű bőr ékszereim kerültek a hasonló színű kerámia madárkái mellé. Igaz, akkor még nem volt kilyukasztva a fülem, de egyszerűen kellett egy pár madárka. Aztán csak árválkodtak a műhelyben megfelelő fül nélkül, úgyhogy megkérdeztem Juditot hogy nem gond-e, ha nyaklánchoz használom fel a madárkákat, mert úgy hamarabb viselném őket. Megengedte, úgyhogy van egy szép láncom. :)) 
És mutatom, hogy még mennyire a kékek-zöldek hatása alatt vagyok. Hiába a divatszínek, a követendő trendek, ha az asztalomra nézek, akkor tele van ezek árnyalataival és most evvel esik jól dolgozni. Azt hiszem nagyon vágyom valami víz partra, ez valami tudatalatti dolog lehet. :)


 by the sea
gyöngyös-madaras

persze kétoldalas :)

a szitakötős



3 megjegyzés:

Hajnalka Nagy írta...

Szitakötősnek az alapjára tengerészest is tudsz csinálni? tudod a mini tengerész helyett!

Fércművek írta...

Sajnos nem, írtam, hogy ezek elfogytak. Ez már majdnem egy éves lánc, csak nem tudok tőle megválni.

Hajnalka Nagy írta...

oh, bocsi, azt hittem fresh cucc...:)